top of page
  • Obrázek autoraSara

Nový youtube kanál je na světě!!!!!!!!


Tak ze slibotechny jsem to dotáhla na další level.

Máme youtube kanál.


Dva.


Jeden je v anglické verzi a budou tam meditační videa a druhý bude v češtině a zatím jsem tam nic nenahrála. Taky na to přijde.


Už tak dlouho jsem vám slibovala posun v mých příspěvcích. Někteří jste se mnou od roku 2012, kdy jsem začala blogovat na blog.cz.


Minulý rok jsem se přesunula sem a stále jsem vám slibovala, že se zlepším a vy jste byli tak úžasní a trpěliví a já jsem byla jednoduše stuck in a mud.


Nějak jsem se nemohla rozhoupat ale zase jste to vy, kteří jste mým hnacím motorem a kteří jste mě natolik podporovali, že jsem se začala dělat podcasty a nyní začínám také youtube.


Mám nové logo, dnes jsem zakoupila doménu www.zivotsnu.com, takže název webu je v souladu s mým heslem, mottem, tím, na čem celé toto co dělám, stojí a to je = na život snů není nikdy pozdě, život snů můžeme začít hned. Stačí jen změnit své myšlení a zvyky a přeprogramovat podvědomí. Není to snadné ale tyto možnosti má každý.


Kdo najde sílu v sobě změnit tohle všechno v sobě, změní tak celý svůj vnější svět k lepšímu a začne do života přitahovat lepší věci, kvalitnější lidi, vztahy, zážitky.


Tohle je mé úplně první video.


Nechala jsem si je udělat od někoho, kdo tomu rozumí. Mám na hudbu a tato videa také práva, což mě dřív brzdilo dělat videa s hudbou ale už je to pořešeno.


Nyní budu přidávat na svůj youtube kanál pouze tato videa, časem budu přidávat videa v češtině a budu nadále nahrávat podcasty, více než kecání budu pokračovat v meditacích a afirmacích.


Dejte mi také vědět, co vy byste rádi.


V plánu mám meditaci na otevření srdíčka, tedy srdeční čakry a pak afirmace na to nechat odejít z mysli ex, nebo cokoliv na čem či kom vibračně a myšlenkově visíme, a pak jedno na odpuštění. Tohle je základ.


A už sesbírávám odvahu udělat sexy afirmační meditaci, afirmaci na vášnivý vztah a sexuální rozkoše. Já vím, jsem trošku naughty girl, ale jak jsem psala v lednu, vášeň je mojí vášní lol.


Doufám, že jste v tom se mnou a když ne, tak stejně věřím, že si tady najdete něco, co s vámi bude rezonovat.


Tak zatím paaaaa, a děkuju děkuju moji milí za maily a úžasné reakce na můj podcast.


P.S. Psala mi jedna slečna, že asi třikrát poslouchala před spaním mé afirmace na magnet lásky a ozval se jí bývalý po dvou letech žádné komunikace, který neměl zájem a teď ji uhání. Navíc se za ní chlapi začali otáčet, takže slečna si to užívá, nechává bývalého vycukat a ještě se rozhlíží po dalších a lepších možnostech, protože už zná svou cenu a chce pro sebe už jen to nejlepší.


Exactly right, my queen, this is how we do it! lol #girlpower #womenpower #knowyourworth #queens


Stay tuned, protože od teď to začne být zajímavé a občas i trošku sexy hot lol

Pokud to bude hodně hot, tak se můžete zchladit u těchto youtube meditačních videí se zvuky deště a přírody :)

xx

Sara

119 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page