top of page
  • Obrázek autoraSara

Abraham Hicks: Řekni přesně tohle a sleduj, co se bude dít




Velmi ráda poslouchám nahrávky Abrahama Hickse a na jedné z nich se mi líbilo tohle tak jsem to přeložila a sdílím.


"Jsi víc než si myslíš. Máš daleko na víc než co máš teď v životě.


Jsi daleko chytřejší, schopnější a nadanější než si myslíš.


Na tebe čeká tolik darů, radosti a zázraků a daleko lepší život než jaký si vůbec dokážeš představit.


Já vím, že tohle si ani neuvědomuješ, protože okolnosti tě donutily myslet a jednat jinak, ale tohle je to, co ti chci říct.


Doufej v to, že naprosto neuvěřitelné věci se ti stanou, otestuj Vesmír a vyslov tohle:


"Vesmíre, pokud jsem tak dobrá, tak mi to ukaž. Pokud tedy za to stojím, tak mi to ukaž. Pokud jsem požehnaná bytost, tak mi mé požehnání ukaž a nech všechna požehnání, ať začnou proudit do mého života. Pokud jsem milovaná bytost, ukaž mi to! Zahrň mě krásnou láskou. jsem připravená na tvoje požehnání, tak mi je prosím ukaž."


A pak poděkujte. Jinak to, co žádáte, například novou práci, si k tomuto prohlášení můžete přidat a upravit podle svého ale základ by měl zůstat stejný.


Je potřeba, aby jste vy změnili pravidla hry. To, na jaké frekvenci vibrujete, z jaké frekvence žádáte o splnění vašich přání, manifestování vašich tužeb ale také i to, jak komunikujete s Vesmírem.


Řekněte to ráno, večer a pak to nechte být, jen začněte sledovat, co se postupně začne dít.


Při odříkání tohoto prohlášení musíte být uvolnění a vyslat do vesmíru vibraci vaší víry, lásky a odhodlání s tím, že jste připravení na pozitivní posun ve vašem životě.

261 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page