top of page
  • Obrázek autoraSara

Zrychlete Zákon přitažlivosti pomocí těchto jednoduchých 3 kroků




Na tohle téma jsem psala mnohokrát, ale vždy mě to hází zpět se k tomuto tématu stále a opakovaně vracet. I z toho důvodu, že mám zase další nové poznatky, které bych s vámi chtěla nasdílet.


První věc, kterou musíte udělat JE NECHAT JÍT A BÝT A TO DOSLOVA.


Kdykoliv se snažíme do života manifestovat-přitáhnout lásku nebo hojnost ať už v podobě peněz nebo více času, více pohody a kvalitnějšího životního stylu, problém je v tomhle: Většina z nás po tom moc touží, někteří až žalostně, někteří až nezdravě moc.


V Zákonu přitažlivosti platí tohle. Pokud po něčem, někom toužíte, tak onu touhu vysíláte z místa nedostatku. Jste na tom tak vibračně upjatí, až postupně vytváříte odpor, resistenci, která ono přání blokuje na cestě k vám.


Když něco máte, tak po tom, netoužíte, takže v této situaci není žádný odpor.


Je to jako nedávno, když jsem tu psala, jak moc jsem chtěla dům, hledala jsem v době krize na trhu s podnájmy nějaký pěkný dostupný dům a čím více jsem ho chtěla a tak velmi moc, tak tím více se mi nedařilo, tím více byla celá situace stresovější. Ve chvíli, kdy jsem si dala pauzu a už vyčerpaná jsem si řekla a dost, udělala jsem pro to maximum, teď to nechám na chvíli být a dám prostor takz Vesmíru tak mi byl nabídnut krásný dům u moře, cenově dostupný a blízko školy pro mého syna.


Stejné tak to bylo s mým vztahem, tak moc jsem si přála přitáhnout chlapa, až když jsem si řekla, kašlu na to, tak přišel.

Jenomže pak odešel. Nechala jsem ho tedy jít a to doslova, včetně vibračního odpojení od něho, od nějakých iluzí, očekávání, která jsem si dříve vytvářela.


A po čtyřech měsících se vrátil s omluvou a snahou být lepší verzí svého já, která se bude protínat s lepší verzí mého já.


Tohle je neuvěřitelně důležité.


Druhou podstatnou věcí je BÝT NEJLEPŠÍ VERZÍ SEBE SAMA a to tím, že se zaměříme na sebe a naši vlastní vibraci.


Zákon přitažlivosti a s tím spojené své sny včetně lásky, hojnosti, apod akcelerujeme v okamžiku, kdy se zaměříme na naše vnitřní já než na své okolí, na okolní. Prostě tak to je.

Ve chvíli, kdy stále v hlavě nevědomě a vědomě řešíme např: tohle mi napsal, tohle mi nenapsal, tohle mi řekl, tohle mi dal a nedal, tohle neudělal, tohle se stalo a pak zase dokola a tohle se opět stalo a tohle se určitě stane a blablabla, tak jste vibračně zamotaní do pěkné kaše nebo stále rotující kola, které vaše sny postupně sešrotovává v odpad.


Ve chvíli, kdy jste zaseklí či zabředlí v nějakém vztahu, samotě, situaci tak se stočte do sebe.


CO MÁM UDĚLAT PROTO, ABYCH SE ZROVNA TEĎ CÍTÍLA DOBŘE. PRÁVĚ TEĎ.


Pokud v přítomném okamžiku změníte svoji vibraci a udržíte si, tak se k tomu připojí další pozitivní vibrace a k tomu zase další a další a pak v sobě vnitřně přepnete na lepší frekvenci, která postupně změní vibraci ve vašem okolí.


Takže partner, který se k vám nehodí, i když si myslíte opak, od vás odejte, vy ničemu nepodléháte, věříte, že lepší přijde, nebo naopak, pokud se k vám hodí, tak přijde.


Nechte vaši pozitivní vibraci a Vesmír pracovat pro vás.


Kolikrát MY SAMI STOJÍME V CESTĚ K VLASTNÍMU ŠTĚSTÍ A SVÝM SNŮM.


Třetí zásadní věcí je PŘESTAT BÝT SOUČÁSTÍ SVÉHO STARÉHO PŘÍBĚHU.


Tolik lidí se stále vrací a ňimrá v minulosti. Chápu to, když je to v rámci léčebných sezení s terapeuty ale pokud jsme sami doma zabředlí ve starých bolech, tak jsme součástí něčeho starého.


Jak si do domu můžete nastěhovat krásný nábytek, když tam stále máte ten starý?


Tak je to i s vámi.


Pokud je vaše mysl a duše zahlcena vaším starým příběhem, je to, jako byste chtěli být zdraví ale ráno denně pili malé doušky jedu.


Nechte odejít váš starý příběh a zaměřte se na svoje nové já, změňte zvyky, což je zásadní při přeprogramování podvědomí a starých příběhů, zkuste něco nového, nové koníčky, nové rituály, zvyky.


Pokud chcete v životě něco jinak, MUSÍTE ZAČÍT DĚLAT VĚCI JINAK.


Tohle jsou základy, které okamžitě vibračně změní elektromagnetické pole kolem vás, které do své reality přitáhne daleko lepší zážitky, více lásky a hojnosti.


359 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page