top of page
  • Obrázek autoraSara

Co je self koncept a proč je tak důležitý pro manifestaci lásky, plus zázračné afirmace




Self koncept je to, jak sebe vnímáme a jak vnímáme naše schopnosti, jak se vidíme z pohledu vnitřního a vnějšího světa.

To má za následek to, jak reagujeme na vnější svět, jaké situace a lidi si do svého života vibračně přitahujeme.


Self koncept je v celém pojetí Zákona přitažlivosti alfou a omegou všeho.


I sobečtí a mohu říct arogantní lidé, co mají self koncept v pořádku, byť postavený na

ne moc dobrých hodnotách, vezměte si různé rádoby influencery, si přitahují do života hojnost, pozornost a jsou větším magnetem než ti co sice mají dobré srdce ale self koncept je u nich v naprostém krachu. Viz moje kamarádka, která je už 20 let sama, lásku kolem sebe moc nemá a je to nejhodnější člověk co by se pro každého rozdal, kterého znám.


O karmě se v tomto případě bavit nebudu. Taky je jasný že i kdejaký influencer co dělá že je happy jak dva grepy nemusí být šťastný.


Ale co chci říct a ještě vysvětlím více. Tady se nehraje na hodné srdíčko ale na to, jestli se umíme postavit na piedestal, jestli vidíme sebe jako první cenu, jako hodnotného člověka a ne jako toho dobráka, co by se vydal pro jiné z posledního, protože je to prostě dobrý človíček a tak si automaticky zaslouží vše nej. Tak to nefunguje. Vše funguje na vibraci, která vychází z nás samotných do okolí a na to okolí reaguje.


Takoví hodní človíčkové si tak kolikrát přitáhnout narcisy a manipulátory a to byl i můj případ a případ mnoha mých klientů, jejichž příběhy slyším každý týden ve stylu: Co jsem komu udělala, vždyť jsem ho milovala jako nikdy nikoho! Vždyť jsem se o vše starala, dělala první poslední, hodnější už nikdy nepotká.

No a tak ji podvedl s krávou, která má nastavený lepší self koncept a nedělá ze sebe koberec, po kterém její milý nevděčně dupe.


A já si tak říkám ale holka, ty jsi zapomněla mít v prvé řadě rádu samu sebe.


Tím, jak se máme rádi, opravdově rádi a jak se k sobě chováme, jak k sobě v nevědomé rovině promlouváme, jak máme srovnané vědomí, priority, které mají začít od přijetí sebe sama a sebelásky, tak tím ukazujeme jiným, ať už vibračně nebo názorně, jak se k nám mají chovat.

Pokud máme ve svém nevědomí uložený koncept toho, že nás někdo musí mít rád, a toužíme po někom, kdo nás bude mít rád, tak je to vibračně odpuzující pro kvalitní partnery.


Self koncept jsem poprvé změnila až po čtyčítce.


Udělala jsem si za prvý tzv shadow work, v rámci kterého jsem odhalila svá přesvědčení, limity, které jsem měla od dětství a to, že se musím někomu zalíbit, zavděčit a láska je těžká a složitá a komplikovaná a že mám být ráda aspoň za někoho.

O tom jsem hodně psala dřív, teď to tu nebudu rozebírat a půjdu rovnou k věci.


Uvědomte si, identifikujte, či jak to nazvat, proč jste třeba dlouho sami, proč vám vztahy nevychází, proč jste třeba aktuálně ve vztahu velmi nespokojení přímo až frustrovaní.

Proč se vám nedostává více lásky, vášně nebo pozornosti. Proč nejste víc hýčkaní.

Proč se k vám partneři vrací a zase odcházejí, apod.


Jak jste se cítili v dětství? Kdo na vás měl největší vliv, jak vás vychovával, jaké emoční vzorce jste si do svého podvědomí uložili, že si do svého života přitahujete stále podobné emoce, situace a problematické vztahy, ve kterých se necítíte dostatečně milovaní nebo žádaní, uznaní...


Pracujte na konceptu sebelásky a pumpujte se láskou jak jen můžete a to není o tom jít ke kadeřnici a vypadat dobře. Nebo utratit poslední peníze za nové džíny v Replayi.


Příklad. Než půjdete na rande, nebo někomu napíšete smsku, nebo než vůbec začnete randit, je dobré mít svůj self koncept v pořádku, je dobré mít zákodované lepší programy a tyto programy se dají nastavit také afirmacemi, které si klidně napište, sestavte sami a která s vámi musí rezonovat. Níže najdete afirmace, které jsem pro vás sestavila a které vám také mohou pomoci.


Já na ně na youtube udělám meditaci, kterou si můžete pustit během spaní, před spaním, ráno, kdy se podvědomí nejlépe programuje na lepší program, který k vám do života přitáhne lepší lidi, situace, vztahy.

A pak celkově je to o každodenní práci na vás samotných.


Tady jsou ony afirmace.


Jsem magnet na lásku.


Jsem připravena přijmout lásku.


Tímto se zbavuji starých a neužitečných programů, které blokovaly přijetí lásky a kvalitního partnera.


Teď vím, že o lásku nemusím prosit, ani ji uhánět, láska ke mě proudí tady a teď, odteď už navždy

= prociťte si to a představte si tok lásky jako zářivě růžové světlo vaším srdcem


Moje minulost a minulé vztahy nechávám jít, teď jsem připravena na novou a lepší etapu, na pocity lásky, které jsou pro mě pocity bezpečí a radosti


Milovat a být milovaná je pro mě naprosto přirozenou věcí


Zasloužím si být milována


Můj partner je skvělý a miluje mě takovou, jaká jsem


Láska proplouvá celou mojí bytostí a já vím a cítím, že manifestuji lásku každou sekundou svého života. Vdechuji lásku a vydechuji lásku do okolí


Můj partner je ke mě magneticky přitahován. Jsem magnet na skvělý vztah, ve kterém se cítím milována, v bezpečí, ve kterém jsem akceptována, ve kterém jsem sama sebou, žádaná, ve kterém se cítím jako královna, jsem opečovávána a to stejné nabízím já svému partnerovi. Dáváme si sobě to, co chceme a potřebujeme, vše je v harmonii.


Moje minulost, věk, váha, ani stav bankovního konta nerozhoduje o ničem. Já vím, že jsem hodna lásky, že jsem úžasná, že jsem krásná bytost a vyzařuji lásku.


Věřím, že Vesmír mi dodává a dodá jen to nejlepší, protože jen toho nejlepšího jsem hodna.


Jsem si vědoma svých limitů, které mě blokovaly a tímto je odteď navždy s láskou rozpouštím.


Je jedno, kdo mi kdo co v minulosti řekl, kdo mi ublížil nebo ponížil, kdo mi zlomil srdce, protože to je minulost. Já vím, že jsem tvůrce svého života a svého osudu a že právě teď si tvořím život snů, že ke mě míří partner mého života, který mě miluje takovou, jaká jsem.


Já vím, a uvědomuju si, jakou má moje mysl moc, jakou já mám moc, kterou jsem sice v minulosti moc nevyužívala, PROTOŽE JSEM NECHALA JINÉ MI MOU SÍLU VZÍT.

Teď si ji beru zpět A TÍMTO JSEM PŘIPRAVENA NA NEJLEPŠÍ VERZI SVÉHO JÁ A NEJLEPŠÍHO PŘÍBĚH SVÉHO ŽIVOTA.


Od nyní jsem ve spojení se svým Vyšším Já, protože vím a uvědomuju si, že POUZE NEJLEPŠÍ VERZE SVÉHO JÁ PŘITÁHNE NEJLEPŠÍ VERZI MÉHO PARTNERA. Tak staň se.


Můj partner ke mě přichází s Božím požehnáním, vím, že Vesmír chce pro mě jen to nejlepší a já si uvědomuju, že jsem v minulosti darz od Vesmíru blokovala.

Nyní se mi otevírají brány lásky, hojnosti, mé minulé já nechávám v minulosti, nyní otevírám své srdce nové lásce a úžasnému partnerovi.


Lásku prociťuji každou svou buňkou svého těla.


Já jsem láska.


Mám se ráda takovou, jaká jsem, Jsem skvělá, fantastická, jedinečná, jsem pro svého partnera jako výhra v loterii, přitahuji lásku každou sekundou svého života. Jsem láska, jsem krásná bytost, pro kterou se otevírá Boží hojnost v podobách lásky a hojnosti.

Já vím, bytostně vím, že jsem toho hodna.


Tak to je k afirmacím.Odříkejte si ji, vizualizujte si to při odříkávání, prociťte si to, tančete u toho, radujte se u toho, jak to budete odříkávat a pokud vás napadne špatná myšlenka, pochybnosti, jestli rande vyjde, jestli se vám onen člověk vůbec někdy ozve, jestli vůbec někdy někoho skvělého potkáte, pokud se přistihnete v myšlenkách na bídáka bývalého tak si je odříkávejte, programujte, kódujte si to do svého podvědomí.


U afirmacích můžete meditovat, nahrajte si je do mobilu svým hlasem, napište si je, čtěte si je, zpívejte si je, podvědomí to bude trvat si nahrát nový prográmek, když tam od pradávna byl starej program, co přihrával do života ne moc pěkný zážitky nebo vztahy.


Kašlete co se děje v okolí a jaká je vaše aktuální situace. Já zažila otočení o milion stupňů u lidí, co byli obézní, co byli roky sami a pak, stačí preprogramovat, a podvědomí si přitáhne to, čemu věří. A ČEMU VĚŘÍ VAŠE PODVĚDOMÍ JE TO, JAK VÁS VIDÍ OSTATNÍ A JAK SE K VÁM TAKÉ BUDOU CHOVAT.


Krásné ženské s nula sebevědomím tak budou samy nebo v nefunknčních vztazích a ty, které sice nejsou žádné krasavice ale mají sebevědomí a věří si, ví, co si zaslouží, mají se rády a mají nastavený zdravý self koncept, budou mít kolem sebe ctitele a skončí ve vztahu s úžasným chlapem. Pokud teda budou chtít.
Bejby budou sedět v koutě sami samotinké a ty, co si sebe váží a nebojí se, dostanou hlavní cenu.
Samozřejmě můžete být velmi krásná a mít vše ale na to je potřeba mít to, o čem jsem psala.

O self konceptu budu psát víc a zvejňovat více succesful stories a tož tak. To je prozatím vše.

Takže nadále jedeme na vlně lásky, sebelásky a zázraků.


Mějte se krásně,

xx

s


343 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page