top of page
  • Obrázek autoraSara

Andělská hudba pro okamžité zklidnění a napojení na Vyšší síly




Tohle je pro ty, kteří věří na anděly a Vyšší Síly. Já osobně mám mnoho neuvěřitelných zkušeností a příhod s andělskými bytostmi a to jsem člověk, který miluje věci, které jsou podložené vědou = zvlášt moje oblíbená neurověda. Ale jsou zase věci, které si neumím vysvětlit. Stalo se toho hodně, ale co mě opravdu přimnělo začít opět dělat tento podcast, který jsem už vzdávala, bylo to, že se nade mnou pře pár dny v noci vznášelo modré světlo. A to prosím nepiju a neberu drogy.


Věřím, že o zázracích a zvlástních snech, vidinách, které se pak staly, a neuvěřitelných příbězích by mohl mluvit každý z vás. Každopádne od té doby, od té zvláštní příhody s modrým světlem jsem jak nakopnutá, mám jinou energii, dějí se takové zvlastní věci....ale to je zas jiné story a to zas možná na jindy.


Teď k tomuto podcastu, konkrétně této hudbě a meditaci, kterou vám níže popíšu: Pokud je vaše mysl přetížená, máte úkostné stavy, je vám těžko na duši, jste přehlcení zprávami, informacemi, máte strach, potíže se spaním...atd...zastavte se a poslechněte si tuto velmi silnou a krásnou andělskou hudbu.



Zavřete oči, měli byste zhluboka dýchat a během poslechu této hudby si představte, že jste v krásné krajině, obklopení anděly, kteří na vás zesílají zlato-bílé léčebné a ochranné světlo, je to jako déšť, a tato nádherná energie vámi prostupuje a zahaluje vás do ochranného obalu přes které žádné zlo, zlé myšlenky a úmysly jiných, neproniknou. Pokud vás něco hodně trápí, představte si onu bolest, problém, jak pluje před vámi a obaluje se do bílého světla, které proudí z andělů. Poté si představte, jak tento problém, obalen ve světle, se vznáší, s pomocí andělů, směrem Nahoru.


Tam bude vyřešen pro Vaše nejvyšší dobro. Doporučuji si během meditace dát obě ruce na srdce nebo na kliční kosti- aby se špičky prstů dotýkaly kličních kostí a vaše dlaně byly mírně nad vašimi prsy. Ucítíte velmi příjemnou u někoho až silnou vibraci a energii. Ale hlavně se vám zklidní nervová soustava.


Pokud nechcete, je to úplně ok, poslouchejte své tělo a ležte, seďte, jak chcete a jak vám to nejlépe vyhovuje, i tak bude tato hudba "fungovat." Během poslechu nezapomínejte pomalu a zhluboka dýchat. Posílám Vám Boží požehnání pro všechny, kteří to v tuto chvíli potřebují. Pokud bude zájem, udělám to jako meditační video na youtube a audio na tomto podcastu.


Prosím, pošlete tento podcast někomu, komu si myslíte, že by pomohlo.


S Láskou, Vaše Sara 💛💫⭐️🦋


57 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page