top of page
  • Obrázek autoraSara

Afirmace pro muže na lásku, hojnost, radost, zdraví a úspěch


Před pár měsíci mi přišla zpráva od posluchače Michala, ve které mi pochválil můj kanál, (děkuji, toho si moc vážím), ale také zmínil to, že většina mých meditací a afirmací je pro ženy nebo jsou v ženském rodě. Asi je to tím, že jako pro ženu je pro mě jednodušší dělat věci pro ženy, ale chtěla jsem vyzkoušet meditaci pro muže.


Moje kamarádka terapeutka mi poradila, ať do ní zapojím ASMR techniku = ASMR je amostatná smyslově-meridiánová reakce = v tomto případě je to občasné šeptání. ASMR má za cíl navodit příjemný pocit zrelaxování, který někteří lidé prožívají při kontaktu s určitými zvuky či vizuálními podněty ať je to šeptání, zvuk tekoucí vody, dopadajících kapek na okno nebo šumění stromů v lese.


V dalších, ne ve všech, meditacích budu tuto techniku více využívat, chci tu mít různé meditace, které budou mít v sobě zakomponované různé relaxační techniky včetně ASMR = což vždy v popisku zdůrazním pro ty, kteří příznivci ASMR nejsou. Doufám, že se vám meditace bude líbit -


Odkaz na tuto afirmační meditaci je zde https://spotifyanchor-web.app.link/e/FsOT8lUcrwb na mém podcastu


stejnou verzi pouze s jinou hudbou můžete najít na mém youtube kanálu a to na tomto odkazu.




Sara



41 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page