top of page
  • Obrázek autoraSara

Co nás v našich životech nejvíce blokuje?


Polovina z vás ví. Víte, co byste měli změnit a tak to nějak postupně měníte. Jenže výsledky nejsou dlouhodobé, občas se něco zadaří, uděláte deset kroků vpřed a pak zase dvacet zpět a tak nějak ten život plyne.


Ve vztazích někteří z vás jsou sami a to je trápí, jiní jsou v komplikovaných vztazích a další, kteří žijí v páru se strachují, že o lásku přijdou nebo už řeší nějaké problémy.

Kolik z nás tady je skutečně šťastných?


U kolika z nás převažuje denně více pozitivních myšlenek než oněch negativních?

Nás všechny žene touha po lepším životě, krásném vztahu, lepším stavu na našem bankovním účtě, lepších zážitcích, lepším cestováním, více radosti, více dobrodružství..více lásky! Více objetí, doteků...


Myšlenky a touhy, které se v nás hromadí na základě krásných fotek které vidíme na facebooku, instagramu a podobně nás neosvobozují ale naopak....svazují.

Denně vidíme něco nebo někoho koho nebo co chceme.


Líbí se nám šaty za výlohou, auto našeho šéfa, přítel naší kamarádky, výlety a dobrodružství našich oblíbených instagramových influencerů, které kolikrát sjíždíme natajňačku z naší práce, která nás moc nebaví...


Stresuje nás naše životní situace, někdy nás doslova sžírají velké dluhy, které neumíme vybalancovat a které se zvětšují jako draculův noční stín a my se krčíme pod peřinou a nechceme ani dýchat.


Někdy nás umí zabolet duše, někdy stále pobolívá naše stále zlomené, nalomené srdce a někdy bolí také samota a strach z ní.

Prošla jsem si tímto vším. Byla jsem jako vězeň ve vlastním životě. Denně: Myšlenky na povinnosti, na to co nemám, nebyl čas se zamyslet nad tím, co mám!!!!!


Na to nebyl čas...od rána povinnosti, připravit se do práce, pak stres, složenky, furt něcooooooo!


Bylo tak těžké vytvořit PROSTOR PRO OSOBNÍ SVOBODU, PRO OSVOBOZENÍ SEBE SAMA.

A ono je to zatraceně těžké, protože naše EGO miluje JISTOTY!!!!! Cokoliv tam někde kousek od nás je NEJISTOTA a to se velice ěžko mění. Proto je tak lehké pro média a mocné lidi, manipulovat s lidmi.


Když s někým začínáme chodit, kontrolujete se? Bojíte se, že ho ztratíte, když přiberete pár kilo, nezaujmete to, pokud nebudete mít onu novou sukni a ty úúžasné střevíčky ze Zary? Bojíte se, že když něco řeknete, tak NĚCO POKAZÍTE?????


Vemte si, že to vše co jsem vyjmenovala je jen zlomek toho, co v nás přes den bují v našich myšlenkách...v myšlenkách většiny z nás, i když ano, samozřejmě, nehážu všechny do jednoho pytle, je spousta jiných, kteří jsou jinde a mají to v sobě nastavené jinak.


Ovšem my lidé obecně se tolik bojíme odmítnutí (v práci a ve vztazích), že se formujeme i nevědomě podle toho, jak chce okolí, nikoliv my.


Tohle píšu velmi energicky, jde to ze mě samo a to jsem paní líná v poslední době, když dojde na psaní článků ale jelikož je dnes 20.2.2020 a to jsou moje narozeniny, cítím nějakou Vyšší Sílu, která mě vykopla z postele napsat tento vzkaz pro mé všechny čtenáře (i pro sebe samu), které mám ráda a kterých si velmi vážím. Děkuji za vás všechny.


Víte, co mě vždycky sžíralo? Jakmile jsem začala nový vztah, tak jsem si říkala: Sakra snad je to poslední chlap v mém životě, se kterým budu spát lol, snad to vyjde, snad to vyjde aaaaaa. Nevyšlo. A to jsem se vždycky taaaaaaaaaak snažila.


A v práci? To jsem byla samorost, salámista....aaaa? Posledních 15 let jsem byla pracovně velmi úspěšná a vždy chodily lepší a lepší nabídky (kromě období, kdy jsem měla dítě a do toho se objevilo spoustu obrovských finančních a manželských problémů) a před těmi 15 lety ty začátky...taky dobrá trága....jedna katastrofa za druhou...


Co myslíme, vyzařujeme do podvědomí těch okolo nás. Podvědomí je jako takový intranet..všichni kolem nás si podvědomě čtou v našem podvědomí. Opakuji:

VŠICHNI, SE KTERÝMI SE SETKÁVÁME SI V NÁS ČTOU NA PODVĚDOMÉ ÚROVNI A NA TÉTO ÚROVNI SE S NÁMI TAKÉ NAPOJUJÍ.


Proto třeba nějaké namyšlené fifleny mají štěstí v lásce, protože podvědomě vyzařují sebevědomí, mají to v sobě HLUBOCE ZAKOŘENĚNÉ a ti muži, kteří do jejich života vstoupí po nich touží.


Neříkám, že tito lidé mají šťastné vztahy, najdou se tací, kteří je mají i s frňákem vysoko v mracích, ale lidé, kteří mají podvědomě zakódované ZDRAVÉ sebevědomí, sebelásku, se v životě nenudí a kolem nic se pořád něco děje, navíc přitahují k sobě další zdravé vztahy.

Chápete mě?


Co naše štěstí LIKVIDUJE JSOU OČEKÁVÁNÍ A ONY JISTOTY, KTERÉ JSEM ZMIŇOVALA.

Když někdo dá na instagram fotku s kačeří pusou a vystrčenými prsy, očekává, že se všichni z toho.....radostí pototot.......tito lidé žijí ve stálém očekávání...a zase: tohle je jen malý příklad a týká se to i nejen instagramových infuencerů, ale i nás všech.


Včera jsem viděla jedno video, které mě podvědomě navedlo k tomuto článku.


Pamatujete si ještě někdo na RuPaula? V devadesátkách na mě působil jako zoufalec, vysoký černoch navlečený do ženských hadrů, nosil blonďaté paruky, korzety, kožichy a choval se tak úchylně (tímto ho soudím, tenkrát na mě bohužel tak působil, byla jsem ještě mladé tele)...hodně se tenkrát o něm psalo.

On sám hledal své místo na tomto světě, viděl, jak ho všichni soudí...otec od něj odešel když byl mladý..jeho jedinou záchranou byla jeho máma, která milovala jeho vystoupení od mladičkého věku a podporovala ho.


On šel s kůží na trh i když ho lidé soudili a vysmívali se mu. Vystupoval i přes to, že začátky, jak už to snad skoro vždy bývá, nebyly jednoduché.

Nyní vypadá úplně jinak, má neuvěřitelné charisma a nějakou blondýnečku z devadesátech by v něm hledal málokdo - má úspěšnou show, motivuje lidi a mluví o TOM, JAK SE ZBAVIL LIMITŮ (to je o čem velmi často píšu), jak je důležité POMÁHAT OSTATNÍM a co je nejvíc a to je jeden z mých nejoblíbenějších jeho citátů:


„Tohle je náš velmi krátký běh na této planetě. Sžij se s rolí, kterou tu na tomto světě máš (myšleno i s dary, které by každý měl sdílet se světem aby odemkl svůj potenciál a tím i klíč hojnosti), BAV SE, UŽÍVEJ SI, MILUJ NĚKOHO A NECH NĚKOHO ABY TĚ TAKÉ MILOVAL."


Se slzami v očích RuPaul říká (na videu, které jsem viděla), „Pokračuj v sebelásce, měj se rád, protože v tomto je tvá síla.“


Ano, v tom je naše SÍLA. Zaměřte se DNES NA SEBELÁSKU nějaké strachy nechte plavat. Kultivujte v sobě pocit sebelásky a lásky obecně, protože tímto se zbavujete ODPORU a čehokoliv, co vás CELÝ ŽIVOT BRZDÍ.


Kašlete teď na vaše podmínky, tím nemyslím, abyste se zbavili povinností, které máte ale myšlenkami nežijte v bludech a touhách, ale zaměřte se NA TADY A TEĎ A POCITU, KTERÝ ZE SEBE MÁTE. NIC NIKOMU NEDOKAZUJTE, NESNAŽTE SE KOLEM NĚKOHO POSKAKOVAT JAKO MALÉ DÍTĚ ŘÍKAJÍCÍ SI O POZORNOST.


A POSLEDNÍ RADA DNEŠKA: NECHOVEJTE SE K NĚKTERÝM LIDEM JAKO K CELEBRITÁM (KAMARÁDKY, LÁSKY, MILENCI, APOD), PROTOŽE TITO LIDÉ SE PAK K VÁM CHOVAJÍ POUZE JAKO K FANOUŠKŮM.


Vy sami s respektem k sobě vlastním postavte sebe sami jako prioritu, protože dokud se neuzdravíte PŘES SEBELÁSKU A NEZBAVÍTE SE ZÁKEŘNÝCH MYŠLENEK, tak do té doby budete pořád donekonečna na políčku start a váš život uteče a už utíká tak rychle, že než se nadějete...tak bude po všem...


Nenechte to zajít tak daleko a udělejte OZDRAVNÉ ZMĚNY V SOBĚ HNED. NEJLÉPE DNES.

107 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page