top of page
  • Obrázek autoraSara

Skvělé cvičení na změnu vaší vibrace


Už jsem se tady někde zmínila, jak je důležitý tzv. self koncept. Což znamená, jak se vibračně vnímáme, jak vibračně reagujeme na okolí a naše okolnosti což je velmi důležité a zásadní co se týká Zákona přitažlivosti a toho, co si do našeho života chceme přitáhnout.

A taky že tohle téma chce tak stopadesát článků možná i knihu.


Já jsem si po 41 let do svého života přitahovala stále stejné bídáky, stejné situace a to jsem měla za sebou milion terapií, i v té době už i velké úspěchy s manifestováním a Zákonem přitažlivosti ale co se týkalo vztahů, tam to byl horor nad horor.

Ani terapie, šamani, kartářky, healing sessions, kineziologie, andělské léčení se šamany a já nevím co, nepomohlo. A ti, co mě pravidelně čtou ví, já vím, už to taky melu jako kolovrátek.


Někdo mě vždycky zahalil do dýmu, pronesl něco jako abrakadabra, já zaplatila majlant, bylo mi vysvětleno strašně moc věcí, co je ve mě špatně, jak se to či ono změní díky zrovna této terapii nebo sezení a jak jsem přišla domů, tak jsem zase byla tam, kde jsem vždy byla. Jednoduše v prd...i. Ve své bolesti, zmatku, samotě...a to jako duší a vzhledem krásný a úspěšný člověk ale naprosto ztracený v depresi, úspěšný sice v práci, ale soukromý život byl o samotě a velmi velmi bolestných vztazích s muži.


Víte, co mi pomohlo? Každodenní práce na sobě, meditace, afirmace, celonoční reprogramování mého podvědomí, kde byla uložena bolest, trauma z dětství a to stále jedu každou noc. Našla jsem si afirmace a meditace na toto téma na youtube, a to poslouchám, je to součástí mé každodenní duševní hygieny a už po pár měsících jsem viděla tyto změny =


Zhubla jsem za 3 měsíce deset kilo bez hladu a trápení

Začala jsem celkově vypadat líp

Dostala jsem nové pracovní nabídky, nakonec jsem vzala jen jeden menší vedlejšák, což se dost hodilo přitáhla jsem si do života zajiímavé muže, začala jsem randit a užívat si to a co je důležité, po prvé v životě jsem začala přitahovat zcela jiné typy mužů -


už žádní citově nedostupní, narcisti, bídáci, ale rozumní, pěkní, charismatičtí, zajímaví a citově dostupní muži, protože vibračně jsem se dostala na onu frekvenci, kdy jsem se zbavila bloků z dětství, kdy jsem se cítila dostatečně nemilovaná, s otcem jsem neměla hezký vztah a tak jsem si přitahovala typy mužů, kteří mi do života přinášeli ony pocity a emoce, které jsem měla zažité a naprogramované z dětství.

Ještě jsem v procesu randění ale je to paráda, ještě nedávno to bylo o něčem jiném a ti co mě znají, tak ví.....

No a před lety se mi muži vůbec neozývali, nebo se mě přestali ozývat i když jsem se taaak snažila, jako hodná holčička, stejně jako v dětství, která se prosila o pozornost a lásku a měla pocit, že musí stále někomu něco dokazovat, že je dostatečně dobrá. A teď tito muži, o kterých bych si před lety myslela, že si o mě neopřou kolo , ano tak špatné bylo mé sebevědomí a vnímání sebe sama, tak teď mě tyto typy mužů zvou na zajímavá rande a hýčkají mě a já jsem ve stavu že si vybírám, nikam nepospíchám, není to alfou a omegou mého života a proto to roste, protože vibračně to nedusím a netlačím na pilu.

A na toto ještě dlužím článek plus vám ještě dlužím článek o mém úbytku váhy s fotkami. To bude jako další příspěvek.


Zpět k tomu, co jsem chtěla říct. Jakmile změníte svůj self koncept jak se vibračně vnímáte, přeprogramujete si podvědomí a staré programy a uvědomíte si, jaké limitované představy jste měli, což je taky důležité....tak se hodně změní a věřte, hodně.


Ale o tom zase někdy jindy. Teď k tomu slibovanému cvičení.


Tohle cvičení mě naučila moje cvičitelka jógy a teda je to neuvěřitelné, Tímto měníte svou vibraci prakticky během chvíle. Měli byste provádět s radostí, vírou a láskou, ne jako že je to vaše poslední šance nebo když jste děsně podebraní, loknete si ještě vína a s nechutí tohle cvičení provedete jako že se teda snažíte.


Jedna verze tohoto cvičení.


Protřete si rychle ruce, jako byste si je zahřívali a tím vytvoříte teplo, energii.

Ruce poté postupně pomalu oddělte.

Představte si bílé zářivé léčivé světlo. Většina lidí cítí energii, já tohle civčení prováděla o víkendu s pěti kamarádkami a všechny cítily energii, některé šimrání v rukou...


Představte si ono světlo jako kouli, balón, který držíte v rukou.


Držte toto světlo jako kouli a začněte s ním točit, přetáčet po stranách. Je to jakobyste drželi balón, se kterým točíte.


Představte si onu kouli jako hmotu, která se tvaruje a nádherně září, dá se natáhnout jako žvýkačka můžete to zkusit.


Následně s touto energií, kterou držíte mezi vašima rukama, začněte točit do tvaru velké ležící kulaté osmičky. Několikrát.


Dělejte to s lehkostí.


Až budete sami cítit, že byste chtěli skončit, tak se zastavte, zašeptejte do energie, která se znásobila mezi vašimi dlaněmi, které stále držíte od sebe a je jedno jak daleko něco mezi 50 cm může být i víc, i míň, je to na vás- tak zašeptejte co chcete změnit


například řekněte šeptem tohle: Láska, zázrak, zdraví, charisma, radost


Poté takto energeticky nabitou energii přetáhněte od hlavy po celém vašem těle, jakobyste se zahalili do kukly a prociťte si ono krásné léčivé bílé světlo, které nese poselství nebo je nakódováno tím, co jste do něj řekli. Můžete si to přetáhnout kolem sebe několikrát.


Ke konci si dejte ruce na srdce a poděkujte Vesmíru, Bohu, Andělům, komu chcete za ochranu a vedení.


Druhá verze tohoto cvičení je, že jakmile vytvoříte onu energetickou kouli, tak si ji dejte před obličej a postupně postupujte až k nohám, přitom stále držíte onu energii před sebou a představujte si, jak si tímto bílým světlem skenujete tělo na program lásky a vyléčení.


Tohle jsem nedávno zkoušela s jednou kamarádkou, která je na silných prášcích, má velmi silné deprese a má bipolární afektivní poruchu.


Toto cvičení vyzkoušela ráno a večer a vždy cítila divné až nepříjemné pocity v oblasti krku. Tak si představovala tmavý dým, jak jí jde z krku do oné zářivé léčivé koule, kterou si vizualizovala.

Po mnoha letech měla ten nejlepší spánek, dost se jí ulevilo, toto cvičení jí pomáhá s emoční bolestí a traumaty, které má z dětství.

Pak jsme se bavily o tom, že ona se od dětství cítila vždy nepochopená, že se neuměla vyjádřit a komunikovat to, co chtěla, protože se bála, že ji lidi budou soudit nebo že se dostane do problémů.


Teď se každý den těší na tohle cvičení, jak jsem psala, má lepší spánek, tedy i více energie a to začala teprve nedávno.

V příštím sezení s ní chci zkusit metody EFT, možná jste o tom slyšeli, což je o poklepávání na meridiány ve vašem těle a také přeprogramování starých příběhů.


Rozhodně když budete provádět tohle cvičení, tak to neznamená, že tohle má nahradit doktory! Absolutně ne. Ale je dobré to zkusit a samozřejmě se vždy řídit radou doktora.


Ale možná se vám uleví. Mě se také zlepšil spánek, ke mě se zase začali lidi chovat jinak, líp, jsou ještě víc laskavější, slušnější, chtějí se mnou více komunikovat, více se mi ozývají známí, více jsem magnet na zajímavé muže, je to neuvěřitelné.


Zkuste to taky. A během dne se chvalte, buďte k sobě laskaví, vlídní, mějte se rádi. Vysílejte nejen do okolí ale hlavně do sebe hodně opravdu hodně lásky.


Protože co máte v sobě, to k vám jako magnet přijde z vnějšího světa. Tedy čím více lásky máte v sobě k sobě, tím více lásky k vám přijde z okolí. Budete jako magnet na lásku.

xx

Sara





345 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page