top of page
  • Obrázek autoraSara

Podcast: Aktivujte v sobě energii lásky a jinak: Co je u mě nového?



Ještě než se rozepíšu, tak jsem vám hned na úvod přidala video s léčivými Solfeggio frekvencemi, které vibrují na úrovni 432Hz a 639Hz.

432Hz patří k sakrální čakře a 639hz k srdeční. O těchto frekvencích si můžeme říct něco příště, pokud byste měli zájem.


Osobně ne všechny frekvence jsou mi pro ucho a duši příjemné, i když fungují na vyšší frekvenci vibrace, která je léčivá. Ale zrovna tohle mi lahodí jak uchu tak duši, tak snad se bude líbit i vám.


Dnes jsem na svém podcastu zveřejnila meditaci na aktivování energie lásky, dlouho jsem se k tomu odhodlávala, několikrát jsem to zkoušela ale buď mi chraptěl hlas, nebo jsem se na to necítila, pořád něco bylo...ale dnes to, po pár dní meditací a klidu, šlo úplně samo.


Postupně se učím, ležím v odborné literatuře, abych k vám dostala to nejnovější, nejlepší, zkouším jiné věci, někdy mi to teda trvá...ale říkala jsem si, že bych články, podcasty, ani afirmační videa nemohla sekat jak Baťa cvičky...musím na to být naladěná, osobně je to pro mě někdy challenge.


Jinak článek na podcast s nejnovější meditací na aktivování energie lásky najdete zde:

Dejte mi kdyžtak vědět jak se vám to líbilo, vím, že je stále co zlepšovat.



A co je u mě nového?


Na základě komentů a díky moc za ně, protože to byl velmi konstruktivní feedback, jsem si koupila profi mikrofon, abych mohla dělat vizualizační a afirmační videa na svém youtube kanále ve více profi stylu. A aby to taky ladilo uším a nebyl to ukňouraný a umumlunaný mumuland lol. Jako fakt lidi, dřív jsem si myslela, že je to brnkačka ale tohle je fakt challenge.

Aspoň teda pro mě. Ale zkouším, testuju, nevzdávám se.

Dnes jsem natáčela nové voiceovery, chvíli byl chraplák, pak mi začala hučet lednička, pak telefon, něco jsem udělala, pokračovat budu zase zítra.


Posledních týdnů byl u mě dost ve stylu "hrůza klepe kurníkem" = procházela jsem breakdownem který vedl k naprostýmu breakthrough. Omlouvám se za angličtinu, začínám být děsně líná používat češtinu, a někdy je pro mě jednodušší tam frknout jednoduchou angličtinu. Ale budu se snažit psát lépe česky.


Posledních pár týdnů byl ten šílenec Merkur opět v retrográdní fáze a u některých lidí to znamenalo emoční zemětřesení, změny, něco jako v tarotu když máte tu kartu kterou jsem dřív tak neměla ráda, Věž. Jo, ta karta, jak tam lidi padaj po hlavě z hořící věže dolů, jestli si to ještě dobře pamatuju.


Tak já si zažila šikanu v práci, diskriminaci, jak ze strany manažera, tak ze strany jedné kolegyně, kterou onen manažer kryl.


Moje krční čakra totální blok, nevěděla jsem, jak vše komunikovat, takže jsem se, jelikož nyní studuju australskou legislativu ohledně diskriminace a podobných "srand", postavila tomu čelem a začala to komunikovat, protože jaksi nebylo zbytí.


Sice jsem měla slzavé údolí ale zatím to vypadá že vše, veškeré důkazy a má třaskavá komunikace s onou kolegyní a manažerem přinesla plody...že snad na nějakou dobu nevim teda jak na dlouho, se zvlášť jemu rozsvítilo a po jednom z mítinků, když už jsem pod návalem emocí a slz utekla ze schůzky, která byla účelově vedena proti mě, změnil kurz a nyní postupně aplikuje to, na co jsem se snažila upozornit = vše jsem měla podloženo evidencí. A to, že máme nyní transparentnější komunikaci, jsem nyní více zvaná nebo aspoň informovaná o důležitých schůzkách, mám přístup ke stejným informacím a možnostem jako moje zakyslá kolegyně, která byla dříve upřednostňovaná a já , na stejné pozici jako ona s vyšším vzděláním a zkušenostmi, diskriminovaná a zatlačovaná do pozadí.


Víte, někdy je ok si v životě vytáhnout onu kartu Věž, někdy , ve většině případů, já to beru jako skoro ve všech, pokud možno, je dobré se postavit za sebe. Chápu, že někdo si nemůže dovolit ztratit práci...ale pokud to aspoň trochu jde....zkuste to...já málem o práci přišla..možná ještě přijdu, kdoví...teď vypadá dobře ale beru to z Vesmíru jako tento vzkaz:


= tohle byla lekce a my jsme chtěli vědět, zda se umíš postavit za sebe a spravedlnost a čelit tomu a komunikovat to, co je v krizové situaci a komunikaci potřeba

= situace se zklidnila ale to neznamená, že usneš na vavřínech, buď otevřená možnostem a neboj se riskovat a rozhlížet se kolem


Dřív jsem jen hučela a bulela, když se mi tyto věci děly nebo jakékoliv jiné nespravedlnosti. Brala jsem to jako: Sakra proč zase já?

Nyní to beru jako: Díky Bože za lekce, které jsem nutně potřebovala ke svému duchovnímu růstu, většímu porozumění, většímu rozhledu, k potřebnému životnímu nadhledu, je to také o krůček k uzdravení té malé holky, které se v dětství nedostávalo zdravé lásky.

A každá ona lekce ač bolestná je nyní brána jako požehnání, jako další klíč k otevření tajemství svého srdce a skutečného potenciálu.

Tím se také postupně mění intenzita a vibrace toho jak více miluji sebe, svůj život, jak žiju více ve vděčnosti a to díky oněm lekcím.


Lekce nás buď zlomí, podlomí nebo nás vrátí zpět do hry v silnějším podání.


Teď to vše tedy beru jako testovací zkoušku Vesmíru, a pokud ji zvládnu, postupuju do dalšího kola, o další stupínek výš, další obruč kterou si táhnu z dětství může prasknout. další slupka, jako z cibule, se může odloupnout. A tam někde uvnitř je moje autentické Já, které je spojeno se Zdrojem, je to moje budoucí Já, ke kterému se prokousávám...


Ony slupky či obruče jsou stále ony již zmíněné nánosy z dětství, kdy jsem neuměla komunikovat, protože to nebylo bezpečné říkat co si myslím, v rodině, v jaké jsem vyrůstala....Ony slupky či obruče jsou nánosy mého strachu z toho být milována, z pocitu nelásky, nízkého sebevědomí, pocity zmaru, pocity nejistoty, tolik ...tolik obručí...a už tolik za posledních let odpadlo...teď už snad zbývá jen pár....


Takže Merkur to pěkně rozjel...a mě, znamená RYBY v ascendentu Štíra to zasáhlo.


A pak taky.


Jsem se rozhodla ukončit svůj vztah s někým, kdo se jevil jako pan dokonalý.


Proč?


Protože už vím, že se nespokojím s málem.


Protože dokonalost neexistuje a já jsem ji ani nechtěla. Chtěla jsem něco jiného a zatímco dřív bylo lehké mě obalamutit, s větší porcí sebelásky a respektu k sobě sama jsem dokázala vycouvat.


Dřív se říkalo, pokud nepije, je ti věrný, je hodnej, tak si ho nech. No, to on byl a je.


Ale čím více si léčím vnitřní dítě, tu holčičku, která byla dřív ráda za cokoliv, tak tím více mohu vnímat svoji autentičnost, co se mnou rezonuje a co ne. A není to, že bych byla nevděčná ale vím, přesně už vím, co si zasloužím, čeho jsem hodna a co se mnou rezonuje a nespokojím se jen s drobky, které by mi někdo nadrobil přede mnou na zem.


Tento rok byl ve znamení vášně, randění, poznávání možností, sexu, lásky...a fakt jsem se někdy i bavila, joo, když jsem například randila zároveň s dvěma muži a nedokázala se rozhoupat...navíc se oba jmenovali stejně...měli stejné jméno...někdy o tom snad i napíšu komedii...život je fakt někdy ironie a sranda...a já , jak jsem si předsevzala začátkem roku, že pojedu ve znamení vášně, poznávání různých barev a intencí vášně a poznávání různých mužů....to jsem si splnila....a přes tyto lekce a poznatky ještě víc než kdy předtím vím, přesně vím co a koho chci a nechci na to spěchat.


Teď, ač se kolem motají nápadníci a já do svého života přitahuji více pozornosti, lásky v různých podobách včetně nových přátel než kdykoliv jindy předtím, si dávám pauzu. Potřebuju vydechnout a stáhnout se za sebe načas do svého světa. Chci hodně tvořit, meditovat, dělat sobecky věci jen pro sebe. A jak se rozhoupu, dám si druhou vlnu randění. Není kam spěchat.


Aktivovala jsem si v sobě energii lásky včetně sebelásky, jedu na jiných vlnách než kdykoliv předtím, ale teď cítím, že mě Vesmír chce a potřebuje jinde. Než si zase vyhodim z kopejtka, tak na nějakou dobu budu good girl lol.


Každopádně jak jsem psala, za poslední týdny jsem zažila malé zemětřesení, což je vždy znamení k většímu spirituálnímu poznání a nasměrování.


Ve chvíli, kdy změníte svůj vnější svět se automaticky změní vše okolo a lidé, kteří vám dříve vyhovovali už třeba s vámi nebudou rezonovat a to je ok, to je součástí růstu, posunu...neříkám že všichni půjdou takzvaně od kola, ale během vašich proměn se bude hodně věcí měnit ve vás a kolem a někdy to není příjemné ale pokud vytrváte, ony porodní bolesti nebudou tak dlouhé a vy z toho vyjdete vibračně a mentálně silnější s tím, že se stanete ještě větším manifestačním akcelerátorem. To ale většinou bez změn a kostrbatých cestiček nejde.

A co jinak nového ohledně toho, co mě zajímá, co čtu?


Za posledních 30 let jsem přečetla tolik odborné literatury na téma neurovědy, new age, meditací, zákona přitažlivosti, osobního rozvoje, atd ale teprve kniha, žhavá novinka, , kterou teď dočítám, od doktorky Nicole Pera How to do the work je absolutní breakthrough a vše, pod co bych se podepsala = nějaké perličky z této knihy vám dám do jednoho nebo více článků. Část věcí z této knihy jsem věděla, něco pro mě bylo úplně nového...Ona je holistická špičková psycholožka a líbí se mi spojení vědy, faktů a holistického přístupu, nikoliv pokud je to pouze o vědě nebo zase jenom pouze o hulalala šamanství nebo spiritualitě...mám ráda fakta a vědu v pozadí.


To, o čem píšu, co mě baví, čemu se věnuju jsou většinou poznatky, které jsem načerpala během svého života a z knih například od doktora a neurovědce Joe Dispenzy, který je pro mě alfou a omegou zdroje, ze kterého čerpám, líbí se mi Louise Hay a její učení o sebelásce a vyléčení vnitřního dítěte....ale v posledním roce se zaměřuju na neurovědu a konkrétně neuroplasticitu mozku = což je formování mozku během našeho života ono formování můžeme docílit pomocí přeprogramování podvědomí a učení se nových návyků...zajímá mě hypnoterapie a nejnovější poznatky ohledně podvědomí a v tomto duchu pojedu tento blog a podcasty.

Začala jsem se více zajímat o funkci tzv Bloudivého nervu a mám pro vás také jednoduchá cvičení na tento nerv, která vám pomůžou se zbavit stavů úzkosti a zbavit z velké části emočních traumat.

Jen pro vysvětlení: Nervus vagus hraje klíčovou roli ve funkci autonomního nervového systému zvaného parasympatikus. Ten zodpovídá za schopnost odpočinku a trávení, ovlivňuje naše dýchání, srdeční tep atd. Jsou to všechno funkce, jež mají významný vliv na naší náladu a tedy psychický stav. Zejména úzkostné stavy je možné okamžitě ovlivňovat a upravovat k normálu přes kontrolu dechu (např. dlouhá zádrž po úplném výdechu brzdí stresovou reakci a aktivuje vyplavování acetylcholinu aj. zklidňujících látek.).



Proto se chci také zaměřit více na vizualizační a afirmační videa, začít pracovat se solfeggio frekvencemi, více s vámi sdílet mé osobní příběhy a příběhy mých klientů, samozřejmě anonymně...hodně se zaměřit na aktivování naší síly, energie lásky, práci Stínů, identifikování našich traumat a bloků, protože Zákon přitažlivosti můžete kdykoliv aktivovat, on vlastně funguje pořád, ale aby fungoval pro vaše nejvyšší dobro, je potřeba se uzdravit, odblokovat, vyléčit se na hlubší úrovni..


Moje klientka, která má deprese s klinickými stavy a ještě do toho trpí agorafobií, tedy úzkostnými stavy, mi před dvěma týdny řekla, že objevila zákon přitažlivosti.

Mám z ní radost, během dvou týdnů si do svého života přitáhla hojnost a pozornost někoho, kdo o ni vůbec nestál. Na dnešním sezení jsem ji ale varovala. Bavily jsme se o tom, že není zdravé potlačovat svá traumata a negace, je to jako, kdybychom do plné láhve s mlékem začali lít džus a divili se, jaktože ten džus není v láhvi, když přece chceme pít jenom džus a proč je tam mix džusu s mlíkem když přitom převažuje jen to mlíko, které už nechceme.

Snad to dává smysl. Nejdříve přece musíme vylít mléko, láhev vypláchnout a teprve poté tam nalít džus. Pak tam bude jenom ten džus, který chceme a který nám bude chutnat.

A tak je to i se vším v našich životech.


Pokud něco nebo někoho chceme, musíme si nejdříve uklidit v sobě, odpustit na hluboké úrovni, nechat jít, vyčistit se, nechat skutečně odejít, protože to je jedna z nejtěžších věci v životě skoro každého člověka.


Skutečně odpustit a skutečně nechat jít.


Tak a tady skončím. Chtěla jsem si takhle s vámi pokecat, nasdílet link na nejnovější podcast, onu meditaci na aktivaci energie lásky, trošku otevřít okénko od mého osobního života a zeptat se jak vy se máte.


Teď si jdu otevřít maily a odepsat vám, děkuju ještě jednou za vaši trpělivost se mnou.


Jsme v tom všichni spolu a už bude jenom líp a líp. No koukněte, ještě relativně nedávno jsem si šušlala nějaké článku na již neexistující platformě blog.cz a nějak jsem se ani nevím jak, dokopala k vytvoření webových stránek, podcastu, facebooku, youtube kanálu, do toho mám dvě práce a ještě studuju.


Ale taky se umím jen tak válet a nic nedělat a někdy jsem i fakt pěkně líná lol.


Takže se mějte krásně, v dalších článcích budu čerpat poznatky z knihy How to do the work.


Jo a do toho poslouchám na audible knihu, která se jmenuje You only fall in love three times, celé je to postaveno na tom, že v životě máme pouze tři typy lásek a to karmickou, pak soulmate tedy jako duševní partner a pak twin flame, což nevim jak přeložit.


Zajímavá kniha k zamyšlení, je to na moje oblíbené téma láska a vztahy, taky to mám poznačení na svém listu toho, co chci s vámi sdílet a je toho teda hodně.


Pokud to nedám vše do písmenek tady na web, tak na to natočím celý podcast, možná to bude tak jednodušší, no uvidíme.


Tak se zatím mějte moc krásně, omlouvám se za překlepy, teď jsem fakt líná si to celé po sobě přečíst....takže omluva velká.


S Láskou,


xxx Sara



208 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page