top of page
  • Obrázek autoraSara

Super úplněk 27.4.2021: Vášeň, manifestace a transformace




Tak tu máme růžový Super úplněk.


"Super" je proto, že Měsíc bude na své oběžné dráze nejblíž zemi.

Luna bude tentokrát ve znamení vášnivého Štíra a Slunce v Býku. Tohle bude o náporu nezpracovaných emocí, neukojených potřeb, vášně, zrození, transformace.


Propojení nehmotného tajemného štířího světa se světem Býka, který je naopak o hmotných věcech, je rozhodně zajímavou kombinací, která rozhodí emoce nejednoho z nás a to nemusíme být Štíři ani Býci.


Samozřejmě kdy lepší je meditovat než v této době.


V době tohoto úplňku se pojďme zamyslet nad slovem transformace. Co to pro vás znamená? Myslíte si, že jste už nějakou větší duchovní transformací prošli nebo jí procházíte? Nebo vás něco takového čeká?

Jak transformovat své myšlenky, abychom si mohli změnit svůj život k lepšímu?


Štíři jsou velmi sexuální znamení. Možná s vámi bude cloumat vášeň, někteří z vás mohou mít hříšné myšlenky nebo budete chtít popustit uzdu své fantazie. Možná se vám nějaký Štír (ex) z vaší dávné minulosti ozve, buďte připravení na překvapení v podobě nečekaných vzkazů nebo komunikace. Nebo to budete vy, co bude mít nutkání se někomu z dávné minulosti ozvat?


Kam a komu dáváte energii přes své myšlenky?


Kde je vaše energie a kde jsou vaše myšlenky, tam jde vaše moc, síla a tam to více přes další energie bude růst.


Takže pokud hodně myslíte na minulost a minulé boly, čeká vás ještě víc tohoto, tedy emočních bolů, rozmrzelosti a stagnace.


Pokud žijete víc v přítomnosti a svou energii dáváte zvlášť v tomto období do vášně a koníčků, které jsou pro vás vášní, tam se brzy dočkáte více hojnosti a to ve vás probudí více magnetismu, charismatu, které bude fungovat jako magnet na další úžasné věci a lidi.

To je hlavní vzkaz tohoto úplňku.


Afirmace pro tento týden, kterou jsem obalila do sebelásky která aktivuje lásku v nás a kolem nás. Samozřejmě si to upravte podle svého a své aktuální situace včetně toho, co chcete nechat odejít:


“Pod Nejvyšší Boží sílou a ochrannou energií (představte si kolem sebe bílé světlo} , odevzdávám a nechávám odejít vše, co mi už neslouží. Ať jsou to nechtěné nebo negativní myšlenky nebo lidé, kteří mi hodně ublížili.

Tímto vytvářím prostor pro vše nové a lepší. Od dnešního dne jsem připravena přijímat zázraky a vše dobré. Slibuji, že budu každým dnem lepší verzí sebe sama a díky tomu začnu do svého života přitahovat lepší lidi, lepší vztahy a více lásky.

Já vím, že jsem láska. Láska byla, je a vždy bude ve mě. Láska je součástí mého života. Mám se ráda takovou, jaká jsem, plně se respektuji a to očekávám také od ostatních.

Vážím si sebe a vím, že nepotřebuji nikomu nikdy nic dokazovat. Já vím, kdo jsem a vím, že si zasloužím jen toho nejlepšího zacházení.

Vím, že od teď a navždy jsem pod Nejvyšší Boží ochranou a jsem připravena přijímat vše, čeho jsem hodna. A já vím, že jsem hodna toho nejlepšího (o tom musíte být skutečně přesvědčeni).

Děkuji."

Klidně si to napište na papír a přidejte tam něco svého osobního, nějaký vzkaz, něco, co byste chtěli v sobě zlepšit.

Protože co zlepšíte v sobě, to také zlepšíte také kolem sebe.

Pamatujte, že do svého života přitahujeme ne to co si myslíme, že si zasloužíme ale dostáváme to co ze sebe vibračně vysíláme.


VY MUSÍTE BÝT BYTOSTNĚ PŘESVĚDČENÍ, ŽE SI ZASLOUŽÍTE JEN TO NEJLEPŠÍ A VIBRAČNĚ TO ZE SEBE VYSÍLAT NA VŠECHNY STRANY.


A to nenásilně. Ne, že se budete nutit do toho, jak jste nejlepší.


Je to o každodenní práci na sobě sama. Já začala mít výsledky až teprve když jsem na sobě začala každodenně pracovat, ne jednou za týden si něco uvědomit a jednou za měsíc meditovat nebo si přečíst moudrou knihu nebo se modlit, až když je nejhůř.


Přeprogramujte se sami sebe, svou mysl, své podvědomí, než vás úplně přeprogramují jiní.


Jeďte si afirmace, kontrolujte své myšlenky během dne. Jestli chcete, modlete se nebo si pište do deníčku svá přání, jako by se už stala a děkujte za ně, protože to je největší manifestační magnet.


Mějte se skutečně, opravdu skutečně rádi. Pohlaďte se, usmějte se na sebe, nečekejte na někoho, kdo to udělá za vás.


Co budete kultivovat v sobě je to, co budete přitahovat do svého života. A to nemusíte čekat na úplněk.

V době úplňku je vždy nejlepší nechat odejít to, co nám už neslouží ale během zbytku měsíce pracujte hlavně na své vibraci, svých myšlenkách, buďte k sobě vlídní. Odpusťte si. Nic si nevyčítejte.


Posílám vám spoustu lásky. Bude dobře tomu, kdo si dobro začne utvářet a kultivovat v sobě, vysílat do světa, a přitom bude znát svou cenu, své hranice, a nenechá nic a nikoho ho zastavit na cestě ke skutečnému štěstí a lásce.


xx Sara

51 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page