top of page
  • Obrázek autoraSara

Změňte svou vibraci, svůj příběh a tím změňte svůj život plus moje success story




Dnes jsem na svém podcastu = odkaz na konci článku = hovořila o tom, jak změnou svého vlastního self konceptu změníme vibraci a tím změníme chování lidí, změníme svůj magnetismus, své vyzařování, a tím začneme do svého života přitahovat lepší, kvalitnější vztahy, lepší lidi, lepší situace, a i ti méně dobří lidé nám budou nastavovat svoji vlídnější tvář.


Tak funguje Zákon přitažlivosti, který je postaven celý na self konceptu, v rámci kterého, pokud se cítíme dobře, máme se zdravě rádi, víme, že si zasloužíme to nejlepší a naše okolí nás tak snadno nerozhodí - neboť si chráníme vlastní vibraci a pokud ji máme dobře nastavenou, nenecháme vnější svět ovlivnit ten náš vnitřní = tak si manifestujeme, do svého života přitahujeme neuvěřitelné věci.


Největším problémem je, když necháme okolnosti ovlivňovat naši náladu.

Například nemáte partnera. Tak jste smutní, občas v depce a nevěříte, že už někoho potkáte a stále to tak v hlavě řešíte.

Pokud jste převálcování okolnostmi, tak taková bude vaše realita.


NA OKOLNOSTECH NEZÁLEŽÍ. Okolnosti si kolem nás utváříme v nás tím, že jak máme nastavený svůj koncept, jak se cítíme, vidíme, jak na sebe a na ostatní reagujeme, to vibračně ovlivňuje to, co si do svého života přitahujeme každou sekundou.


CO JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE TO, JAKÝ VÝZNAM DÁVÁME VE SVÉM PŘÍBĚHU Z MINULOSTI NAŠIM BOLŮM, PŘÍPADNÝM NEÚSPĚCHŮM, ROZCHODŮM, APOD.

Čím menší význam, tím větší šance si přepsat vlastní příběh na nový, vibračně lépe nastavený příběh - vysvětlím více, to je zase na další článek.


Pokud si upravíte svůj vnitřní koncept na sebelásku ve stylu JSEM HODEN VŠEHO NEJLEPŠÍHO a tahle věta a věty podobného typy přepíší náš starý příběh a koncept, který jsme si v sobě o sobě v dětství vytvořili a uložili do podvědomí, tak se připravte na to, že Vesmír s vámi pojede ty nejlepší pecky vašeho života.

Nedávno se mi ozvali dva bývalí partneři. Jen tak. Jako, co se děje, je fakt neuvěřitelné. Musela jsem se smát. Tak jsem si přála, aby se jeden z nich ke mě vrátil. Nekomunikoval se mnou a teď, když jsem na něj skoro zapomněla a změnila vibračně svůj vlastní koncept a přepsala svůj příběh, tak to funguje jak magnet na všeho a všechny, v tom je dobré být opatrní a držet se svých hodnot, svého konceptu a stále si uvědomovat svou vlastní cenu.


Potěšilo mě to ale neskákala jsem do vzduchu, byť normálně bych se z toho radostí potetončkovala. Moje nové slovo. ha ha


Mám to nastavené tak, že oni, bývalí i ti co se kolem mě točí, by měli skákat radostí, že jsem vůbec odpověděla a že mě chtějí mít v životě, protože podvědomí to bere takhle: Že jsem skvělá!. Dřív to bylo tak, že já skákala radostí, pokud si mě někdo všimnul nebo se mnou randil a psal mi.


Nehledám štěstí ve vztazích, ten nejdůležitější vztah, který je pro mě alfou a omegou a ovlivňuje co a koho si do svého života přitahuji, je ten, KTERÝ MÁM SAMA SE SEBOU.
TÍM JAK MÁM RÁDA SAMU SEBE UKAZUJI OSTATNÍM, JAK CHCI, ABY MĚ MĚLI RÁDI, MILOVALI.

Teď chlapy nedávám na piedestal a nečekám jak bejby v koutě, jestli vůbec něco s někým vyjde.

Už neuháním lásku jako celých 40 let svého života, protože to, co se děje od ledna letošního roku je nad moje očekávání.

A skoro už jsem dvěma nohami v jednom vážnějším vztahu s mužem, o kterém jsem si jen dřív mohla nechat zdát, ale vibračně jsem si ho přitáhla a nemusela jsem pro to dělat ani nic. Takže mám a budu mít utrum s randěním a užíváním si ale to mi nevadí, protože kvalitního partnera jsem chtěla, jen jsem potřebovala čas, upravit si svůj self koncept, abych si ho mohla přitáhnout, udržet, na tom teda stále pracuji, a abych si manifestovala emoce a vše, co jsem ve vztahu vždycky chtěla, jen jsem pro to nebyla dříve vibrační match.


Včera jsem seděla se synovou terapeutkou. Špičková terapeutka. Nakonec jsem jí vykládala o mém přeprogramování podvědomí a všem, o čem tu píšu, spadla jí brada a děkovala, že jsem jí připomněla to, co se učila dřív na univerzitě, jen na to zapomněla.

Dala jsem jí odkazy na knihy a afirmace, které poslouchám. Taky během oné terapie jsme měli štěstí, že když zkoušela volat jedné pediatričce, která je na půl roku dopředu zabookovaná, tak se stal zázrak v tom, že nás ona pediatrička dala na priority list a nyní s ní máme schůzku už příští týden.


Terapeutka se na mě s potutelným úsměvem podívala a říká , "tohle jste si dnes taky manifestovala že jo? Protože tohle se tady stane tak jednou za pět let."


Celá terapie proběhla v klidu a byla fantastická, protože můj pětiletý syn, který poslouchá přes noc afirmace, začal najednou lépe v před škole prospívat, včera zničehonic sám od sebe napsal bez problémů celé své jméno, byl vyrovnaný, mluvil pozitivně a jeho vibrace se radikálně změnila a tím celé jeho chování a jeho self koncept. Víc si věří a před spaním a stále mu říkám a opakuju jak je skvělý a hodný člověk, jak je naplněný láskou..prostě melu donekonečna pozitivní afirmace a výsledky nenechaly na sebe dlouho čekat.


Mluví už zřetelněji, víc si věří, je klidnější, a spokojenější. Přitom loni to byl horor, ale jsou i daleko horší případy a chápu a vím, že je zcela normální, když některé děti jsou pozadu, když zlobí, když jim něco nejde. Ale v jeho případě tam byly vážnější problémy, ve spojení s jeho otcem, kterého roky neviděl a po kterém se už v pěti letech začal pídit, dřív tam byly traumatické zážitky ale detaily si v tomhle nechám pro sebe. To je jeho příběh, ne můj.


Každopádně afirmace a přeprogramování jeho myšlení, kdy nebyl schopen mluvit, jíst plus další problémy, nám pomohly neuvěřitelně. A stále pomáhají.


Jaký je váš self koncept? Jste připraveni si přepsat starý příběh, který jede ve vašem podvěmí už sto let a vy chcete každý den zažívat:

Pocity hojnosti

pocity lásky

pocity, že jste žádaní, že po vás nekdo touží

že si můžete vybírat z více úžasných partnerů než skončíte pod čepcem

nebo

že se vám každý den budou dít menší větší zázraky

že se budou dít věci v synchronicitě

že se každý večer budete těšit na nové ráno

že ráno se budete těšit na celý den

že lidé změní vibraci k vám a budou k vám vlídnější, laskavější, budou se k vám chovat s velkým respektem a úctou

že budete prioritou pro lidi, na kterých vám záleží

a tak bych mohla pokračovat donekonečna.


Jste v tom stále se mnou? Baví a inspiruje vás to, o čem píšu?

Dejte mi kdyžtak vědět do komentů nebo písněte na bajecnyzivot@gmail.com


Jo a taky hodně důležité.


Tady je odkaz na můj nejnovější podcast, KDE NA TOTO TÉMA HOVOŘÍM.



Nebojte se na to kliknout, je to zdarma, nemusíte nic, jen kliknout a poslouchat lol.


xx

s

332 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page