top of page
  • Obrázek autoraSara

Afirmace k probuzení vaší vnitřní síly: "Jsem odhodlaná jít za svými sny"



Další podobná afirmace jako předchozí na probuzení vnitřní síly, motivace a odhodlání, tentokrát v kratší a trochu pozměněné verzi.

Afirmace nás otevírají zázrakům, přeprogramovávají naše podvědomí a tím zlepšují naši vibraci, která je důležitá k pozitivním změnám. Tato afirmace-meditace je určená pro ženy a má za cíl probudit vaši vnitřní sílu, zvednout kotvy a vyplout za lepším já, které může přitáhnout pozitivní změny ve všech oblastech vašeho života. V pozadí tohoto videa jsem použila hudbu na frekvenci 432Hz, která harmonizuje vaši duši, zklidní nervovou soustavu a napojí vás na příjemné vibrace.

POZOR! V tomto afirmačním audiu běží duálně dvě linie afirmací zároveň= udělala jsem to po vzoru Dr Jessicy Connerové, má youtube kanál Your Youniverse a Briana Scotta. Tento způsob nemusí každému vyhovovat, tak na to upozorňuju.


K této meditaci jsem na svém youtube kanále vytvořila i video, které najdete na tomto linku https://youtu.be/M88JrL-0cxI Děkuji za trpělivost, jelikož nenahrávám moc často. Ale opět jsem zpět a pracuji na dalším novém obsahu.

Mějte se krásně a věřte, když se zaměříme na vnitřní Soulad, okolnosti kolem nás se změní. Píšete mi, že vám moje meditační-afirmační videa změnila život, našli jste si partnery, dostalo se vám více pracovních nabídek, věříte si, pomáhavají vám, když se cítíte sami, ztracení a nevíte kudy kam. Některé vaše maily mě rozplakaly, dojaly a moc potěšily.

Děkuji Vám moc!

S Láskou, Vaše Sara



51 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page