top of page
  • Obrázek autoraSara

Bojíte se, že vás partner opustí?




Bojíte, že vás partner opustí? Že zůstanete na ocet a nikdy nikoho kvalitního nepotkáte? Bojíte se, že si vztah neudržíte? A tak bych mohla pokračovat dále.


Na tohle jsem udělala takové krátké povídání, klikněte na link zde.



Veškeré nejistoty a strachy většinou pramení z dětství a většinou se ozvou, když jsme postaveni před vztahem nebo jsme sami. Ozývají se v podobě vnitřních hlasů, že nejsme dost dobří, že se nám partner už stejně neozve, mají tendence řešit každou prkotinu, textovku od partnera, mají tendence nás potápět ve chvílích štěstí.


Jak se s nejistotami vypořádat najdete na linku ale ještě jedna velká OMLUVA.


Opět jsem se nepoučila a tento podcast natáčela venku, tudíž občas tam zaprudí vítr.


Je to zhruba 11 minutový díl, nechce se mi díl mazat, protože se mi dost osobně líbí, vznikl dost spontánně a tipy, které tam dávám, mi zachránily vztah, který jsem ze začátku přes své nejistoty chtěla komplikovat. Snad to pomůže i někomu z vás.


V dalších dílech a podcastech se budu věnovat tomu, jak si přitáhnout konkrétní osobu neb bývalého partnera, mé osobní zkušenosti, kdy to bylo dobrý a kdy ne a jak si manifestovat lásku i ve chvíli, kdy jsme už zoufalí.


Stay tuned

xx


Sara



195 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page