top of page
  • Obrázek autoraSara

Jak si přitáhnout toho, koho chceme





Ok. Tak tohle je téma tak na padesát knížek. Velké téma.

Já tady a teď začnu od základu.


Jak se stát magnetem pro někoho, po kom toužíme? Jak si zvýšit magnetismus k tomu, se kterým začínáme randit? Jak si udržet jeho nebo její pozornost zvlášť v začátcích vztahu, kdy jsme nejistí a kdy se kolikrát stane to, že než se vůbec něco stane, tak se nestane vlastně nic.


Tato věta zní dost divně ale zkusme si ji přečíst ještě jednou.


Je to myšleno tak, že než se někdo dostane z bodu A, to je seznámení a oťukávání, do bodu XY, což je věrný a milující vztah, tak je k tomu třeba ujít nějakou cestu. A pokud zmatkujeme, začínáme být nejistí, nevěříme si, tak si vibračně nasekáme nepříjemnosti i to, že on nebo ona se nám přestane ozývat, najde si někoho jiného anebo si s námi jen tak bude hrát. Pro toho člověka se staneme jenom nějakou možností nikoliv prioritou.


Takže zpět k otázce. Jak se stát oním vibračním magnetem k lásce, ke vztahu, k někomu, koho chceme_


Za prvé. MY SAMI SEBE MUSÍME DÁT NA PIEDESTAL. Co se týče pozornosti, co se týče sebelásky, co se týče vibrace.


Problémem a vibračním průšvihem z hlediska Zákona přitažlivosti je to, že ve chvíli kdy někoho chceme, tak onu vysněnou osobu stavíme na piedestal a sebe pod něj.

Pak na onoho člověka myslíme ve dne v noci, což znamená, že tomu člověku odevzdáváme svoji energii, vibraci a kreativní sílu. Tato vibrace vychází z pocitu strachu, nejistoty a kolikrát posedlosti onou vizí, představou, že to s ním nebo s ní musí vyjít a že nikoho lepšího už nenajdeme a teď se musíte sakra snažit a udělat vše proto, abychom s daným člověkem, který nám přišel do cesty, skončili u oltáře, ve vztahu nebo třeba jen v posteli. Záleží, co si přejeme.


Vše je energie. V nás, kolem nás. My jsme energie. A co máme v podvědomí, to vysíláme do elektromagnetického pole kolem sebe. Pokud máme někoho na piedestalu, tak onen dotyčný to cítí přes podvědomí, přes energii a spíše se bude odtahovat než se k vám přibližovat. Nebo se přiblíží ale dost vám taky ublíží.


Jednou z nejdůležitější věcí v našich životech, jak dosáhnout a přitáhnout to, co chceme je, uvědomění své vlastní síly a neuvěřitelné naší kreativní energie, mít se rádi, stavět se do pozice úspěšného a šťastného člověka a hlavně a to je ono. NECHAT JÍT.


Když vibračně necháme věci jít, proplouvat kolem, tak k nám přijdou, jako magnet.

Když vibračně něco nebo někoho moc moc chceme, toužíme po něm nebo po ní, nespíme kvůli zamilovanosti, checkujeme telefon, jestli už přišla smska nebo ne a jestli to, co jsme napsali je ok nebo není ok...tak se dostáváme vibračně do stavu posedlosti a prázdnoty.

Říkáte si, já to tak moc chci , tak moc chci a i když vám to nemusí přijít, že to třeba není posedlost, tak se časem stanete úplně závislými na to, jako reakci vám druhá strana dá.


A pokud jenom reagujeme na to, jestli se nám někdo ozval a jak nebo co nám řekl a kdy a proč a co, tak tím pádem netvoříme, nejsme ve spojení se Zdrojem a manifestujeme si jen pozici pikolíka, co je vděčný, když si ho někdo všimne, někdo ho někdy pohladí, aby ho zas odkopl.


Prostě ve chvíli, kdy náš svět je o tom, že jen reagujeme na to, jestli ona druhá strana, do které jsme zamilovaní, nám napsala co jsme chtěli, a stále na to reagujeme smutkem, nejistotou, tak jsme takovými obětmi celé nešťastné a nezdravé až toxické situace. A tato situace nebo spojení, vztah, nepřinese nic dobrého, protože vibračně zůstanete ve spirále, ve které se budete točit na základě vrtulí, které kolem vás roztočí druhá strana.


Jak začít, co dělat jak se zlepšit. jak si přitáhnout třeba ex, nebo někoho kdo o vás stál a teď nestojí nebo jak si přitáhnout někoho lepšího.


PRACUJTE NA VLASTNÍ SEBEÚCTĚ.

Nemějte očekávání od nikoho a od nic, jeďte denně afirmace jak jste skvělí, neodolatelní, jak jste magnetem na lásku a věřte tomu. Mějte se rádi a sesaďte z piedestalu všechny vaše ex nebo ty, na kterých jste emočně závislí.


Ve chvíli, kdy se vibračně odstřihnete a necháte jít a být to, co bylo, co je a co bude a budete se pohybovat životem s radostí na rtech, BEZ OČEKÁVÁNÍ, s tím, že vy znáte svoji vlastní cenu, že neřešíte jestli vy jste pro někoho dobří ale zda ti, co přijdou do vašeho života si vás zaslouží, se stanete vibračním magnetem.

Kolikrát jsem zažila, jak ženský řešily každou smsku i to, že se někdo ten večer neozval, a kdy se teda ozve a co jsem zase do pr...e udělala blbě, když se mi ozýval a teď se odmlčel a furt dokola.......sama jsem taky taková dřív byla a to jen všechno možná i to hezké, co je na cestě k nám, úplně zabije.


Nešťárejte se v každém slovu, v tom co kdy kdo řekl, jak to tenkrát bolelo a jak ho moc chcete a tak dále.


Vše začíná u vás a vy si do vašeho života nastavujete různé povahy, úhly povah, které zase vibrují s vaší aktuální energií a frekvencí, kterou kolem sebe vysíláte.


Takže nejistí lidé, co staví ostatní na piedestal a ze sebe dělají podložku přitáhnou nevěrníky, co budou od nich utíkat a lhát.


Lidé, co mají v sobě doslova zakódovanou vlastní hodnotu, neřeší každou ptákovinu, nežijí v očekávání typu nedal mi osm růží ale jen čtyři a přitom sousedka dostala od starýho devět růží.

Nesoutěžte, netrapte se. Vypněte ten motor v hlavě a pošlete tam nový program sebelásky.


VY MUSÍTE (vibračně i názorně) UKÁZAT LIDEM JAK VÁS MAJÍ MILOVAT. A PROTO CO NEJDŘÍVE MUSÍTE SKUTEČNĚ MÍT RÁDI SAMI SEBE. JAK MÁTE RÁDI SAMI SEBE, TAK VÁS BUDOU MÍT RÁDI LIDI KOLEM A TAKÉ VÁŠ POTENCIÁLNÍ PARTNER.

A mít rád sebe není o tom, že si na sebe nakydáme dvěstě kilo makeupu a ještě projedeme svoje fotky přes filtry a necháme to ostatní lajkovat, takže se začneme mít rádi.


Mít rádi sami sebe je o celém tzv. self konceptu sebelásky, která začíná hlubokým a upřímným uvědoměním si vlastní hodnoty, protože když známe skutečně vlastní hodnotu, tak nejdeme nikdy pod hodnotou! To zase znamená, že si nepřitahujeme do života pitomce. To znamená, že o sobě nepochybujeme a nesnižujeme se, abychom se někomu zalíbili, ale žijeme ve vlastní naprosté autenticitě a jsme na to hrdí.

Když jsme autentičtí, tak přitahujeme lidi, kteří se do nás, jací skutečně jsme, zamilují.

Autenticita je největším vibračním magnetem.

Když jsme autentičtí, tak na nic nepospícháme, neděláme náhlá rozhodnutí a nejsme ve vztazích jen proto, abychom nebyli sami.


Když se máme rádi a jsme autentiční, tak máme neuvěřitelný magnetismus na okolí.


VESMÍR MILUJE AUTENTIČNOST.


Autentičnost rovná se : Mám se rád takový jaký jsem a znám vlastní cenu a hodnotu. A nikdo vás v takové stavu nedokáže ponížit, emočně rozcupovat nebo manipulovat. Protože když jste silní v kramflecích a znáte svoji hodnotu, máte se rádi s minusy i plusy a neřešíte, co si o vás kdekdo myslí, tak žijete ve své síle, ve svém potenciálu a lidé to také vycítí.


Takže: když se máme rádi, zdravě rádi, tak v sobě nemáme pochyby, a když v sobě nemáme pochyby, tak s námi žádní potenciální lháři, manipulátoři, nevěrníci, nemohou manipulovat. Nemohou nás jen tak oblbnout, protože když známe vlastní cenu a vibračně jsme nastavení na konceptu zdravé sebelásky a seberespektu tak ani tyto lidi do svého života nepřitahujeme.

Je to velké téma, to každopádně. A na tohle téma se napsalo tisíce knížek včetně těch New York Times Bestseller a pár jsem jich přečetla. Stejně jsem to nechápala, stejně jsem si nabila hubu ale snad mi to už po těch 42 letech došlo.


Vše je to o nastavení konceptu sebe sama, jak se vidíme vnitřně a ze vnějšku. A pokud je tento koncept nastaven dobře, tak jsme manifestačním magnetem.

Pokud je tento koncept nastaven dobře, tak naprosto s nadhledem reagujeme na třeba kolikrát zatěžkávací lekce ale většinou, pokud se dlouhodobě udržujeme na vlně zdravé sebelásky a sebe respektu tak ani do svého života nepřitahujeme rozervané a bolestné vztahy.


A ona sebeláska a seberespekt musí být velmi silně zakódovaný v našem podvědomí. Ne jen v naší mysli a srdci ale v našem podvědomí. V každé buňce těla. V každém póru.


A pak tohle budete vibračně vysílat kolem a jako magnet, si přitahovat lidi a situace na stejné vibrační úrovni.


To už se zase opakuju.


Tak budu končit. Ale na tohle téma se budu věnovat v dalších xx článcích, přidám i více konkrétních příkladů ze života.


Mějte se rádi a pokud se ráno nedokážete po probuzení na sebe do zrcadla usmát a říct bez šklebení a nejistoty sama sobě do odrazu v zrcadle Mám tě ráda, tak je na čase, to změnit.


Já se ještě před rokem při tom, když jsem si do zrcadla po ránu řekla - mám tě ráda - brečela, nebo ksichtila nebo se cítila nejistě a trapně...přitom to zní tak snadno, že jo. Říkala jsem si , proboha, co na tom všichni mají. Jsem krásná ženská, jsem úplně v poho, tak to zkusím.

A sakra. První pokus a byly slzy a nejistota a děsně ale děsně nepohodlný pocit.


Zkuste to. A denně si říkejte jak se máte rádi. Protože to vám pak bude říkat váš partner.

Hýčkejte se a buďte k sobě vlídní. Odpusťte si. Nechte minulost být a nechte odejít všechny vaše vibrační nezdravá spojení....teď se jen sami sebe pumpujte láskou a uvidíte, jaké zázraky se ve vašem životě začnou dít.


Takže abych ještě odpověděla na to, co jsem psala v titulku, ano, pak přijdou do vašeho života úžasní chlapi, ženský, budete si i mít z koho a čeho vybírat a někteří si přitáhnou i své bývalé s omluvou nebo bez, a to už pak bude jen na vás, jak se k věcem postavíte.


U mě to vždy fungovalo jako švýcarské hodinky. Když jsem někoho děsně moc chtěla, tak jsem ho tím chtěním už jen vibračně odpudila, přestal se mi ozývat, hodně věcí se během vztahu pak taky samo pokazilo. Ale jak jsem začala být zaneprázdněná, chodila do posilovny, začala jsem více dělat na blogu, věnovat se svým koníčkům, tak jsem ta hejna chlapů musela začít odhánět. A že bylo a je z čeho vybírat.

Ale jak jsem dřív řešila jen chlapy, a jestli někoho mám a nebo ne, tak to byl vždy konec zvonec. Poučena. A teď je to naprostá paráda a já si to fakt užívám.


Pořád si denně jedu afirmace, přes noc taky, jedu i meditace a ten vztah k sobě co teď mám je ten nejlepší co jsem kdy měla. A to se odrazilo ve všech rovinách mého života.


Takže sdílím a na toto téma ještě budu psát víc.



xx Sara




615 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page