top of page
  • Obrázek autoraSara

Jak přitáhnout krásný vztah a ne psychouše

Mám tu jeden (a podobných na podobné téma byla několik) dotaz: "Konečně po všech těch mých psycho vztazich a psychopatech a chlapů, co ze mě tahali peníze, bych si chtěla konečně přitáhnout krásný úžasný vztah, který si, myslím, zasloužím, zvlášť po tom všem, čím jsem si prošla. Jenže když si třeba vizualizuji, tak mi tam pořád vyskakuje , že to zas bude nějaký psychouš, magor, čistokrevný idiot, mamánek, nevěrník a podobně ..chtěla bych se zeptat jak konečně věřit, že to bude úžasný skvělý chlap?"





Byl to i můj případ.


Za prvé: Pokud jste prošli bolestnými vztahy, znamená to, že nějaká část ve vás si to do svého života přitáhla, protože NĚJAKÁ ČÁST VE VÁS SE PŘES TYTO BOLESTNÉ VZTAHOVÉ LEKCE MUSELA/MUSÍ UZDRAVIT.

Pokud pochopíte/pojmenujete/identifikujete a vstřebáte ony lekce, které z vás mají udělat/udělají lepšího člověka, jste na cestě k vysněnému cíli.


Ale cesta je to ještě dlouhá. Tohle je jen první část.

Pokud si odšrtneme lekce, ze kterých většinou vyplyne to, že se máme mít zdravě rádi, mít nastavené hranice, nikdy si nesnižovat svůj vlastní kredit a střílet do vlastních řad, atd atd (je to klišé ale bez toho se nikdo nikam nikdy neposunul), tak tu máme každodenní práci na sobě.


Jak jsem dřív psala: Musíme se stát tím člověkem, kterého si do života chceme přitáhnout.


99 procent lidí hledá lásku kolem sebe a myslí si, že se má rádo a že to má v sobě vše zpracované, ale pokud se podívá na sebe jako na status unhappy single s velkou touhou po úžasném partnerovi, tak je jasné, že vibračně to není žádná sláva.


Měla jsem klientku, která byla úspěšná, (vlastnila kosmetický salon) krásná, vtipná a byla pořád nějak sama. Seznamky, rande, psychouši, samota, seznamky, rande, psychouši, samota.


Na první pohled byla velmi moudrá, v hlavě srovnáno, zdravé sebevědomí, tak kde je problém, že?

Bum. Po pár sezeních z ní vypadlo, že její otec ji v dětství upozaďoval, měl raději jejího bratra, ona mu pořád něco dokazovala, prosila se o pozornost a lásku a ač z ní vyrostla laskavá a krásná bytost, byla ve vztazích zcela odrovnaná.


Na to jsme vytvořili rituály, afirmace a jak stále pořád drmolím o podvědomí a jeho přeprogramování dokola, taka no, přeprogramovali jsme její podvědomí, které si jelo svoje nahrávky z dětství.


Za 5 měsíců potkala pana úžasného, teď se berou, na svatbu mě sice nepozvali lol ale jsem za ni moc ráda!

Pokud to někde ve vašem životě hodně drhne a vy jste v takové emoční bažině, smutku, polodepkách, depkách, zamyslete se (i přes meditace), jaké emoce si nesete z dětství a velmi důležité, jaké emoce si chcete do svého života přitáhnout.

Už jsem na toto téma napsala taky hodně článků, ale těch není nikdy málo.


Začněte odpouštět, vysílat lásku, generovat v lásku v sobě, smířit se s minulostí a žít v míru v přítomnosti, tím si utváříte krásnou budoucnost a zbavujete se vnitřního odporu, který blokuje vibrační "match", touhu, kterou chcete.


Toužit je krásná věc ale toužit zoufale vytváří odpor. Jako by to pak z vás chlapi cítili a ti dobří se od vás odvraceli.

Teď to vypadá, že mít a získat lásku je pěkný matrix, ale není to tak.


Pokud to budete brát jako hru, s lehkostí, uvědomovat si své emoce, pocity, mít se opravdu rádi, netlačit na pilu, tak ten zdravý a krásný vztah přijde.

Naprosto chápu, že nikomu se nechce čekat a naprosto chápu pocity smutku a zoufalství. Taky jsem v tom lítala.

Pokud to tak je, choďte víc mezi lidi nebo si najděte nějaké nové koníčky.

Kamarádi s benefity z Tinderu vám onu cestu k panu Božskému neulehčí.


A teď to hodně zásadní: Víte ještě, co nás brzdí v oné lásce: STRACH MILOVAT NĚKOHO JAKÝ JE A BÝT MILOVÁN ZA TO KÝM JSME.


Spousta žen má pocit, že musí nejdřív zhubnout, utratit v H&M majlant, koupit patery nové boty, tři parfémy, zatahovat břicho, používat spešl osvětlení v noci aby vypadaly štíhle, dělat se děsně zajímavou, sypat vtipné historky z rukávu, být občas nedostižná,atd..aby je někdo měl rád. A pak jsou ještě nakonec ochotně se spokojit s málem.


BLBOST. Takže znovu: V lásce nás nejvíce brzdí strach, že nás někdo bude milovat za to KÝM SKUTEČNĚ JSME.


"Jak mě může mít onen muž rád, když je hezčí, bohatší než já? A já mám navíc atraktivní kamarádku, co je z lepší rodiny a já jsem taková obyčejná a chudá jak kostelní myš s velkým zadkem…." Poznáváte se v tom někdo?

Teď zavřete oči a nadechněte se. Představte si teď sami sebe, v situaci a stavu v jakém jste, že by vedle vás někdo , muž snů, seděl a chtěl vás políbit, obejmout nebo se s vámi vyspat. Jak se cítíte? Cítíte odpor a chcete nevěřícně kroutit hlavou?


Proč se ptám? Protože VESMÍR VÁM DORUČÍ ZÁSILKU, NA KTEROU MÁTE KOULE.

Takže na jedné straně můžete zpracovat všechny lekce, což je alfou a omegou bytí/našeho žití, ale na druhou stranu, pokud NEJSTE SPOKOJENI SAMI SE SEBOU, DÁVÁTE SI NÍZKÝ KREDIT, NEVĚŘÍTE SI, TAK NIC NEBUDE.

NAPROSTO NIC.


Pak tu máme spousty , chytrých, úspěšných, krásných, úžasných žen, které jsou samy jako kůl v plotě, potácí se na pohraní Tinderu a života s kočkou a vínem po večerech, v ještě horší v kombinaci s opilými a přemoudřelými kámoškami, a nějaké hrůůůzy, co mají úžasné chlapy, protože SI VĚŘÍ A MAJÍ TO V HLAVĚ SROVNANÉ, MAJÍ ONY KOULE NA VŠE NAČ SI USMYSLÍ ač jsou to líté saně. Vesmír jim to vše doručí, protože jejich mysl je silná, jejich víra v sebe je silná, věc karmy je věc jiná.


Got my point? :)

101 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page