top of page
  • Obrázek autoraSara

Jak získat odpověď do 72 hodin



Se překonávám. Dneska zveřejňuji již druhý článek po měsících nepsaní a nekomunikace.


Jinak tou odpovědí jak uvádím v titulku nemyslím odpověď od nějakého konkrétního člověka ale od Boha, Božské energie, která nás stvořila.

Možná to zní až moc panbíčkářsky pro toho, kdo v Boha nevěří ale raději má rád slovo Vesmír ale tento článek bude více navádět na komunikaci s Bohem a Duchem Svatým.

Já osobně jsem více naladěná na komunikaci s Vesmírem a Anděli ale tohle je tak mocné cvičení, jednoduché, tak velmi jednoduché ale síla spočívá v napojení na Boha a Ducha Svatého.


Vyzkoušeno na základě informací od jedné paní, kterou sleduju na youtube, tak posílám dám. Video mělo přes tisíce tisíce shlédnutí a potkalo se s velkými úspěšnými stories od lidí z celého světa. Já si do toho přidala ještě nějaké věci navíc, které u mě zafungovaly a zlepšily mi komunikaci s Bohem.


Takže řekněme, že něco potřebujete vědět, potřebujete odpověď na to, zda se máte přestěhovat, zda máte dát výpověď, zda ten člověk, se kterým jste a nejste je vás hoden a zda není raději lepší se rozejít, zda máte udělat to či ono...prostě cokoliv...


Sedněte si někde v klidu a několikrát se zhluboka nadechněte. Nadechněte bílé světlo, vydechněte tmavý kouř a pokračujte až do chvíle, kdy budete cítit, že budete vydechovat bílé světlo..tohle jsem si tam přidala sama, tohle cvičení moc ráda provádím, když se potřebuju naladit na Vyšší sféry a žádám o jakoukoliv pomoc.


Pak řekněte: Bože, prosím pomoz mi, ukaž že jsi tady se mnou a dej mi znamení během následujících 3 dnů = 72 hodin, zda mám XY.......pošli své léčivé světlo, tvou léčivou energii (představujte si fialkovo bílé mlhavé mihotající světlo jak vámi prostupuje a obklopuje vás skrz na skrz}.


Tohle můžete a nemusíte říct, klidně stačí použít to co jsem popisovala výše.


Duchu Svatý přijď ke mě a ukaž mi cestu! Ukaž mi cestu.


Tak staň se.


Seďte chvíli v klidu a užívejte si krásný pocit z bílo fialkové božské léčivé energie. Představujte si, jak je ona otázka do této krásné mlhaviny zabalená a odplouvá od vás směrem Nahoru, k Bohu.


Problém a situace je nyní v rukou toho, pro kterého NIC NENÍ PROBLÉM. Vy ji můžete pustit na čas z hlavy a netrápit se. Pokud ji budete držet energicky u sebe a necháte ji doslova šrotovat v hlavě, tak tím dáváte energicky najevo, že Vyšší síle nevěříte a tak se vám nemusí dostat oné odpovědi.


Čas, situace, okolnosti, nic není problém. Pro Boha a jiné Vyšší energie nic není problém.


Nikdo nezůstane ignorován, pokud poprosí, požádá.


Zázraky se dějí každý den a váš život je jeden velký zázrak. A na vás také je, zda si zázraky a mocnou Božskou léčivou, ochrannou a milující energii vpustíte do života nebo ne.


Samozřejmě to můžete zkusit s Vesmírem, pokud se Vám Bůh nelíbí, já v tomto cvičení používám Boha, protože to právě v tomto případě se mnou rezonuje víc.


Když je Bůh s Vámi, kdo může být proti Vám?


187 zobrazení3 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page