top of page
  • Obrázek autoraSara

Úžasné cvičení pro větší míru svobody

Na tohle cvičení jsem narazila v roce 2012, kdy jsem procházela velmi bolestným rozchodem, který mi doslova trhal srdce. V té době jsem četla knihu Tajemství přitažlivosti srdce od Ruedigera Schache a zrovna tam bylo toto cvičení popsáno.

Tohle je jedno z mála cvičení, ke kterému se i po těch mnohaletech stále vracím a provádím ho vždy, kdy se cítím až příliš propletená a svázaná se světem někoho blízkého.


Pokud jsme ažpříliš zaháčkovaní do světa někoho jiného, nejen, že to ten člověk cítí, takže ho můžeme nevědomě odpuzovat, ale také nám to bere míru svobody, naši krásnou vibraci, naši radost, náš prostor, kus našeho Já. Díky tomu ani nemůžeme nic a nikoho úžasného manifestovat, protože nejsme kapitáni na své lodi ale jsme jen otroky, co tam šmudlí podlahu a takhle nás ostatní také vidí.


Já byla tehdy tak moc zamilovaná, že jsem neviděla a neslyšela a po rozchodu jsem provedla tohle cvičení tak intenzivně, že se mi ON po deseti minutách ozval.


Říkala jsem si tehdy: To teda je mega zázrak, protože jsme se nadobro a navždy rozešli a tohle cvičení mi ho přitáhlo zpět?"..mylně jsem se domnívala...nechápala, co se stalo, co se děje a kam tohle teda vede...


Ten den jsme měli schůzku, on mi tehdy řekl, že tohle nikdy neudělal, že by se ON, po rozchodu SÁM ozval, ale že měl divné nutkání se mi ozvat...tak jsem si stále říkala...jooo, tak tohle se mi líbí..tohle cvičení je hotová magie...


Tehdy jsem já hloupé tele, nepoznala a nepochopila tohle cvičení...


Ano, můj tehdy miláček, pro kterého bych skočila i z mostu, se mi ozval, protože díky tomu cvičení jsem v sobě ztratila svázanost k němu, tím pádem jsem si ho vibračně přitáhla a byla pro něj atraktivnější.

Ovšem jedno cvičení neudělá dlouhodobé zázraky a já se s ním po pár týdnech musela znovu rozejít, tentokrát nadobro. (pozn: Pokud by on byl na stejné vlně sebepoznávání, tak se dáme dohromady, jenomže mě čekala jiná cesta a jeho úplně jiná cesty a jiné lekce přes jiné vztahy, takže proto jsme se nemohli, ač jsem na sobě začala pracovat, znovu spojit - on nebyl vibračně na stjené úrovni sebepoznávání a ani nehodlal touto cestou jít).


U toho příkladu mě toto cvičení osvobodilo, v jiných případech mi to zpět do života přitáhlo lidi a to je z toho důvodu, že byli vibračně na podobné frekvenci jako já, podobné cestě, s podobnými záměry (ač o tom mnozí ani sami nevěděli).


Takže se nenechte zmást, pokud by se vám náhodou ozval váš ex a chtěl vás zpátky, to nemusí znamenat vůbec nic!


Následovala cesta k sebelásce (a to trvá, není to věc dne nebo týdne), cesta, na které se zaměřuji na sebe, mít rádu samu sebe, poznat lásku ze všech stran, lásku nesobeckou, lásku, která není návyková, nezdravá...


Teď chápu význam tohoto cvičení víc než kdy jindy...a stále ho s neuvěřitelnými výsledky provádím...fungovalo mi to na kamarádkách, na kterých jsem chvíli visela...fungovalo mi to u šéfové, která jednu dobu byla kamarádka, pak ne a já se trápila co jsem to já zas pokazila, i když problém nebyl ve mě...


Tohle cvičení mi neuvěřitelně pomáhá vytvořit si v sobě krásný a zdravý prostor, krásné a zdravé prostředí, ve kterém mohu, s hlavou vzhůru, přijímat návštěvy. Já jsem tentokrát pánem tohoto - svého - prostoru, nenechám tam vstoupit žádné invaze, nejsem tam v podobě zaláskovaného závisláka, co miluje jiné tak falešně a sobecky, jen proto, že neumí a neví, jak milovat sám sebe...to už dávno nezažívám...a ve chvíli, kdy pocítím, že se zaháčkovávám a nějaké sklony tam jsou, kdy ztrácím své Já, tak tohle cvičení je moje krabička jediné a nejlepší záchrany, která mě propleskne a navrátí samu sobě respekt, úctu, svobodu, mír a harmonii. Achh, jak jak skvěle reklamě to zní ale je to fakt!

Takže pokud zažíváte situaci, v níž jste svázáni s citovým světem jiného člověka nebo jste do něho zapleteni, aniž byste chtěli, nebo s city člověka, jehož byste rádi potkali vnitřně svobodného a nezatíženého, abyste viděli, co se z toho vyvine, až drama zmizí, tak tohle cvičení je pro vás jako dělané.


Pokud rádi experimentujete, bude se vám líbit následující hra zrcadlových neuronů, která může okamžitě změnit působení vaší přitežlivosti a vztah k druhé osobě. Najděte si několik minut času, v nichž budete zcela nerušeni, a provedte následující: 1. Zavřete oči. Vnímejte prostě jen to, jak tu sedíte a dýcháte. Představte si svého partnera. Představte si, že všechno, co vás navzájem spojuje, se bude vyměnovat jakousi světelnou hadicí. To je kanál. Vidíte ho? Ted si představte, že máte velké neviditelné nůžky, a v duchu tu hadici přestřihněte. Někdy musíte stříhat několikrát. Dávejte pozor, zda se na vašem pocitu něco změní. V případě, že ne, pokračujte dál. 2. Možná ted zjistíte, že jedna část odstřižené světelné hadice na vás zůstala viset. Může se také stát, že na kontaktním místě (možná na vašem srdci nebo břiše) je dosud přilepen nějaký chuchvalec nebo lepidlo ze světla. Odstrante tyto zbytky prostě tím, že řeknete nahlas: "Přeji si, aby se to, co právě vidím, vrátilo zpátky k XY." Řekněte to tak, a ne jinak. Nedělejte potom nic, jen zkrátka vyčkejte. A pak zase dávejte pozor, co se děje a jak se cítíte. Toto cvičení můžete dělat s každým člověkem i s příbuznými nebo s vaším partnerem, jestliže chcete vztah zlepšit. Nerozcházíte se s touto osobou. Nekončíte ani s láskou. Odstraníte jen staré příběhy a neužitečné negativní pocity a vytvoříte tím nový volný prostor pro skutečnou lásku a nezatížené setkání tady a teď.


Tímto cvičením rozhodně nic nepokazíte! Naopak, někteří mohou už po chvíli cítit vnitřní pocit svobody a obrovské úlevy.



81 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page