top of page
  • Obrázek autoraSara

Otevřete si korunní čakru pomocí tohoto jednoduchého cvičení



Proč zrovna tuhle čakru a proč jsem s tím přišla právě teď.

Poslední měsíc mě trápily migrény hlavy, skoro každou noc jsem se probouzela kolem třetí ráno, pak jsem nemohla už usnout, navíc poslední dva dny byly mirény tak silné, že mně bylo až do zvracení.

Obecně se ví, že planeta v tomto roce procházím očišťovacím obdobím a že se mění energie celé planety a lidí.

Hodně lidí teď může vnímat zvýšenou vibrační frekvenci, což se může projevit migrénami, případně vnitřním neklidem, kdy je tělo i mysl tak zvláštně “rozvrkočené” jak to mám jen popsat…snad ti, kteří něco takového vnímají a cítí mi rozumí.

Svěřila jsem s tímto svým problémem holistické psycholožky, která mi řekla, že mám málo rozvinutou korunní čakru (u této čakry prý neexistuje stav “bloklá” – je buď málo rozvinutá nebo více rozvinutá) a že bych se na ni měla zaměřit.

Když mi to říkala, tak jsem si představila svou hlavu ucpanou bordelem (popis hrozný já vím ale takhle mě to fakt napadlo) s tím, že to chce přes onu korunní čakru, která je teď málo rozvinutá (představuju si to jako málo rozvinutý lososový květ) - vyletět z hlavy a naopak, aby se z Vyšších sfér dostalo přes moji Korunu příliv dobré a léčivé energie (bílého světla) a vesmírného vedení přes Vyšší Já, které má ke komunikaci nejraději korunní čakru.

Samozřejmě ne každý, kdo má migrénu by si měl rozvinout korunní čakru a konec zvonec. Určitě je dobré navštívit doktora, za migrénou může být xxx dalších million příznaků.

Já tady píšu o své zkušenosti, která může být úplně jiná nebo naopak podobná s některými vašimi zkušenostmi.

Přijde mi, že zvlášť v této, ano v této šílené době, kdy planeta prochází porodními bolestmi předtím, než nás všechny zahalí do jiných energiích, kdy my sami procházíme velkou duchovní očistou a někteří nevrle snáší změny energií, je tohle prostě na místě.

Nejdříve si shrňme základní informace o korunní čakře a pak se podíváme na super jednoduché cvičení, jak ji rozvinout.

Korunní čakra je sedmá a poslední a nachází se na temenu hlavy.

Na rozdíl od ostatních čaker je úplně nejvyšším energetickým centrem našeho těla spojující nás s Vesmírnou, Boží energií, podstatou, spojující nás se samotným Zdrojem a naším Vyšším Já.


Také a to je velmi důležité, drží v sobě veškeré karmické zátěže, které si přinášíme z minulých životů.

Rozvinutá a fungující korunní čakra přináší člověku radost, která nemá vliv na svět kolem nás – ona radost přichází z naší podstaty, z našeho Bytí.


Také nám ulehčuje komunikaci s Vyšším Já, což znamená, že máme pak lepší navigační system od Vyšší Inteligence, která nás tak může nejen navigovat ale také chránit.


Barva této čakry je ultrafialková.


Nedostatečně rozvinutá sedmá čakra může vést k depresím, ke ztrátě motivace dosahování cílů, k pocitům osamělosti a životní nenaplněnosti.


Jako fyzické příznaky málo rozvinuté korunní čakry může být nespavost, psychické problémy nebo bolest nervů.


Teď k onomu cvičení – zkusila jsem ho poprvé před půl hodinou a je to neuvěřitelné, jaká změna energie nastala – ke konci jsem se štěstím rozplakala. Toto cvičení zkusím provádět každý den, dokud sama neucítím, že už nebude potřeba.

Cítila jsem nádherné mravenčení ke konci, neuvěřitelný průtok zablokovaných emocí a zatím mě přestala bolet hlava. (nevím na jak dlouho).

Celkově cvičení mi zabralo zhruba 20 minut – v pozadí jsem měla puštěnou ztlumenou meditační hudbu.

Sedněte si někde v klidu – nejlépe kde je naprosté ticho - , kde se cítíte velmi pohodlně a bezpečně.

Nadechněte se zhluboka minimálně 3x nosem a vydechněte hlasitě ústy.

Představte si kolem sebe zářivé bílo zlaté světlo, které vás bude ochraňovat – nejen po dobu této meditace.

Nejdříve si ve vizualici projedeme všechny čakry a pak se zastavíme u té poslední, korunní, kterou na konci zaktivujeme.

Doporučuji mít před sebou základní obrázek barev a míst v těle, kde se jednotlivé čakry v různých barvách nacházejí. To vám pomůže (může to být fotka z mobilu třeba Pinterestu, vytištěný obrázek z internetu, apod).

Představte si jak vaše kořenová čakra záí křásnou červenou barvou. Představte si krásné červené barvy spjaté s přírodou, třeba červené makové nebo tulipánové pole…

Přesuňte se na svou druhou čakru – představte si ji v barvě západu slunce, protože oranžová je právě barvou této čakry, prociťte si onen příjemný a zahřívací pocit, jak tato čakra krásně září….

Nyní se přesuneme ke třetí čakře, která se pojí s barvou žlutou…opět si můžete představit pole plné žlutých tulipánů nebo žluté muškáty, záři slunce…

U čtvrté srdeční čakry si představte barvu zeleného smaragdu….

U páté, komunikační čakry si představte nádhernou modrou barvu nebe nebo motýlích křídel…moře…

Šestá čakra je v barvě indigo a u sedmé, korunní čakry, která je v barvě fialkové (barva ametystu) se zastavte.

Představte si, jak září silněji a silněji.

Představte si, jak se prolíná s Bílým Božím Vesmírným světlem, které přichází z nebe.

Představte si, jak se rozvíjí…jak z vašeho temene, korunní čakry vysíláte silný paprsek světla, který proudí do nebe, hluboko do Vesmíru a tento paprsek světla bude vaše spojení s Vyšší sférou.

Pak si představte, jak se cca metr od vaší hlavy otvírají dveře (něco jako brána z nebe) a vy do této brány vkročíte.

Tam stojí vaše Vyšší Já.

Jak vypadá? Jak se cítíte? Na co se ho chcete zeptat? (tady se u mě během cvičení začaly projevovat silné emoce, emoce lásky, také jsem viděla své Vyšší Já jako neuvěřitelně energeticky šťastnou a dokonalou bytost plnou lásky).

V očích Boha, Vesmíru, jsme všichni skutečně takhle dokonalí.

Na zemi jsme jiní ale to naše dokonalé Vyšší Já tam Nahoře, v jiných vibracích a sférách, již existuje.

Svého Vyššího Já se můžete zeptat na podrobnější informace týkající se záznamů o vaší duši v Akašických záznamech, na váš další krok, váš životní úkol…

Využijte tento čas a prostor nejlépe jak jen můžete…

Jaké máte bloky, limitace? Když jsem se na tohle svého Vyššího Já zeptala, začala jsem brečet, což je důkaz, jak hluboce mám z minulých životů a ze svého dětství zakořeněné limity, se kterými stále zápasím.

Jak mám stále v sobě někde zabředlé emoce vytvořené z limitního myšlení, které jsou tam někde…stále…ve mně.

V tuto chvíli, což už byl konec meditace, to bylo velmi silné a emoční ale zároveň nádherné a autentické.

Cítila jsem se plná lásky.

V tuto chvíli ucítíte v sobě energetické změny.

Následně si představujte, jak odcházíte z tohoto prostoru, ve kterém jste potkali své Vyšší Já, jak odcházíte obaleni v bílém světle a jak vámi protéká, ano, doslova protéká nádherná bílá boží energie, ta nejčistší energie vytvořená z těch nejkrásnějších vibrací.

Obejměte sami sebe.

Stále hluboka dýchejte.

Vaše korunní čakra nádherné září stejně jako ostatní čakry, ale vy se stále zaměřujte na korunní, na temeno hlavy.

Můžete si představit, jak temenem hlavy do vás proudí nádherná energie, bílé světlo a celé vás zaplňuje.

A tímto pomalu meditaci ukončete.

Sami, v klidu, v objetí sebe sama.

Požehnejte si a všem bytostem.

Vy jste láska, vy jste hojnost, vy jste dokonalost.

To, co vám někdo někdy v dětství nebo v minulých životech udělal, řekl…to nejste vy. To jste nikdy nebyli vy.

Vy jste láska, vy jste byli vytvořeni tou nejchytřejší inteligencí, která vás vytvořila proto, abyste na této Zemi zažívali radost a lásku a abyste se očistili od dávných křivd a bolesti. Abyste napravili sami sebe a vrátili se zpět, DOMŮ.

Tady a teď se odevzdejte Vyšší pomoci a moci, která je dostupná pro každého z nás. Zadarmo. Kdykoliv a kdekoliv.

128 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page